Sreča je v glasbenih vodah mnogokrat pomemben dejavnik, celo zelo pomemben. Glam metalcem Twisted Sister se je sreča nasmehnila konec leta 1982, ko so jih v nastopu na televizijskem programu The Tube opazili predstavniki založbe Atlantic Records in jih vzeli pod svoje okrilje, s čimer se je sam od sebe rešil problem, ki je nastal s propadom njihove dotedanje založbe Secret Records, pri kateri so Sestre pol leta pred tem izdale svoj prvenec "Under the Blade". Razlog propada se je skrival v zatonu punka, nekoč paradnega žanra Secret Records, zato je nepričakovana odrešitev s strani gigantske založbe prišla še kako prav. Ne samo da je ime Atlantic Records vedno znalo dobro poskrbeti za promocijo svojih varovancev, tudi pogoji dela so se bistveno izboljšali, tako je produkcijsko album "You Can't Stop Rock 'n' Roll" razumljivo za svetlobno leto boljši kot predhodnjik (v svoji originalni različici).
Drugi studijski album skupine sledi smernicam predhodnjika, še naprej kuje refrene z revolucionarnimi sporočili ter s tem želi, morda celo nekoliko na silo, sproducirati kakšen mega hit. S svojo sporočilnostjo nekakšnih rockerskih braniteljev se Sestre rade postavljajojo tudi na tem izdelku, zato nič čudnega, da so skupino za svojo v prvi vrsti vzeli uporniški dolgolasi najstniki, katerim se je način življenja po Twisted Sister pravilih zdel še kako mikaven in vreden skušnjave.
"You Can't Stop Rock 'n' Roll" je še vedno oster album, tako kot leto prej izdani "Under the Blade". Kot plaz hitri Motörhead tempo v skladbah "Ride to Live", "The Power" ali "I'll Take You" dokazuje, da so Sestre še vedno našpičene in se še ne želijo podati v mehkejše vode v zameno za komercialno prepoznavnost, čeprav tja že sili "You're Not Alone (Suzette's Song)", pesem, posvečena Sniderjevi ženi. Baladna heavy metalska koračnica z spevnim, ljubkim refrenom je najnežnejša pesem Sester do sedaj in samo ugibamo lahko, koliko je k temu z lobiranjem pripomogla založba Atlantic Records, ki je razumljivo želela z albumom doseči čim višjo številko prodajanosti. Tu se je začela lomiti kariera Sester, skladba je namreč prvi dokaz pop metalske usmerjenosti, ki jim je v prihodnosti prinesla svetovni sloves, hkrati pa tudi spogledovanje z melodičnostjo, sicer netipično lastnostjo prvih dveh albumov. Vrhunca albuma sta, kljub temu da ne izstopata v smislu razlikovanja od tipičnih Twisted Sister okvirjev, uvodna "The Kids Are Back" in naslovna "You Can't Stop Rock 'n' Roll", kjer udarnost Sester nastopi v vsej svoji veličini, tu sta še ubijalska kitarska riffa, in vsi pogoji za paradna konja albuma so izpolnjeni.
Skladbe skačejo iz srednjehitrih do ekspresnih, za kar poskrbi A. J. Pero za bobnarskim stolčkom, medtem ko je kolega iz ritem sekcije, basist Mark Mendoza zaradi tipične produkcije osemdesetih, kjer glavnino zvočne slike zaseda zvok električne kitare, potisnjen v ozadje. Kitarski riffi se ne naslanjajo nujno na ekspresni tempo, pač pa si prisotnost in hitrost v sami skladbi določajo kar po svoje. V primerjavi s predhodnjim albumom so riffi veliko jasneje začrtani. Prostora za eksperimentiranje zaradi enostavnosti v aranžmajih ni, tako izostanejo tudi kitarske solaže. Eddie Ojeda jih v desetih skladbah sicer navrže nekaj, a le te zagotovo niso atribut Twisted Sister glasbe, zato hitro utonejo v pozabo. Eden od atributov pa je sigurno Sniderjev vokal: rezek in odločen v delih, kjer je to najbolj pomembno, v refrenih mnogokrat dobi vokalno podporo ostalih fantov, večglasno petje pa seveda občutek "podlosti fantov", ščuvanja proti družbenim noramativom ter hvalicanja rock'n'rolla še poglobi. Dee Snider se znova pokaže v izjemni luči. Avtor vseh pesmi, pisec besedil, vokalist in glavni odgovorni za celostno podobo Sester. Dee Snider je pravzaprav Twisted Sister v eni osebi. Ves čas tekom kariere je bil s svojo karizmo gonilna sila skupine, vsaka poteza skupine je nosila njegov pečat.
Z albumom "You Can't Stop Rock 'n' Roll" so Twisted Sister dokazali, da ne gre za muhe enodnevnice na glasbeni sceni, iz podzemlja so počasi začeli lezti na plano in se vse pogosteje spogledovati z glasbeno smetano, odkrivati so jih začeli tudi rodni Američani, skratka vse je bilo nared za veliki bum, ki je sledil leto kasneje.

na vrh