Kdo je leta 1989 predvideval da se bo Cooperjev novi studijski album Trash povzpel tako visoko, nihče. Po prestopu k založbi Epic je Cooper naredil do sedaj najbolj komercialno uspešen album, čeprav je dejansko ta še najmanj tipično Cooperjev. Namreč v ospredje je vse preveč ostalih zadev kot recimo preveč vpliva producenta Desmonda Child-a, ki je albumu dal bolj svoj stil kot Cooperjev, potem so tu številni gostujoči glasbeniki, od tega jih je veliko tudi na vokalih, preproduciranost in še najmanj je tu tipičnih Cooperjevih tekstov. Kritike občudovalcev starega Cooperja so bile velike a uspeh na radiu in cinglanje dolarčkev je naredilo svoje. Album je bil na vrhu lestvic prav povsod in hiti so se vrstili en za drugim. Le kdo ne pozna komada Poison, še danes je to edini komad ki najbolj pove da je izvajalec Cooper, no ja pravi feni bi rekli da je to School's Out s čim bi se tudi strinjal, a komercialni uspeh dela čudeže.
Na plošči se je znašlo deset komadov, ki nimajo nobene tipične Cooperjeve zgodbe le eno jih povezuje, to kar je v osemdesetih kraljevalo lestvicam, sex, velike grive, oprijete hlače in šminka. Prvi komad in singel je Poison. Ni kej, dober komad, ki gre dobro skozi ušesa, saj je zelo melodičen s privdihom rocka, speglani kitarski rifi z umirjeni basi in bobni, tako kot prav vsi ostali komadi. Čisto vse je po enakem kopitu tako kot Spark In The Dark, singel House Of fire, Why Trust You, tako singel Bed Of Nails, I'm Your Gun, This Maniac's In Love With You in Hell Is Living Without You. No malo drugače je v hit baladi Only My Heart Talkin' kjer Steven Tyler dodaja svoje vokale. Nazivni komad Trash je tudi malce drugačen vendar bi rekel da komad še najmanj sodi v tak koncept albuma. Album nima navzven niti kančka Cooperjeve brutalnosti. Dobro , če greste brskati po besedilih vam uspe najti kaj sam to ni pravi Cooperjev album.
Album daje Cooperje na sam vrh uspešnosti in tega zagotovo ne bo nikoli ponovil, a to zgolj v globalnem radijskem smislu. Pri fenih pa je ta album pravo nasprotje in je povožen z vsemi ostalimi albumi. Čeprav so kritike poznavalcem Cooperja bile velike so bile zelo neuslišane ravno zaradi uspeha, ki ga gre zagotovo pripisati producentu Desmodu, ki je prav tako prispeval velik delež k pisanju komadov. Album je zelo prmeren za vse ki obožujete rock iz osemdesetih in ne poznate ostalih del Cooperja. Ni kej, album je odličen a ni pravi Cooperjev Album.

na vrh