• Domov
  • Kontakt
  • Oglaševanje
Rockline - spletni portal za rockerje



  • Domov
  • Novice
  • Recenzije
  • Reportaže
  • Intervjuji
  • Rocklajna
  • Izvajalci
  • Dogodki
  • Nagradne igre
  • RockLine TV

Iskanje po strani

Koledar dogodkov

december 2025

Prejšnji mesec Naslednji mesec
 
December 2025
P T S Č P S N
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Bayley, Blaze: The Redemption of William Black

07. marec 2018 Aleš Podbrežnik Bayley, Blaze

Produkcija: Blaze Bayley & Chris Appleton
Datum izdaje: 2018
Založba: Blaze Bayley Recordings
Možnost nakupa: Klikni za nakup
Ocena:
 3.0
Bayley, Blaze: The Redemption of William Black

Tudi  znameniti bivši Iron Maiden »vriskač« Blaze Bayley, ne popušča. Roko na srce, brez njegove pristnosti na rock'n'roll in  metal zemljevidu, bi bil svet mnogo bolj dolgočasen. Mož ostaja v svojih dejanjih še naprej strahovito zagrizen in osredotočen. Tako močno osredotočen, da mu ta novo najdena ambicioznost prinaša več škode, kot koristi, saj vse njegove ideje in vizionarstvo, ki jih želi realizirati na novih izdelkih, pač prekašajo njegove sposobnosti. A tu se moram malo ustaviti. Kdor pozna uvodne tri studijske albume v Bayleyevo samostojno kariero in k temu prišteje izjemna »The Man Who Would Not Die« ter »Promise And Terror«, ve da zna ta glasbenik postreči z velikim mojstrstvom.

No to mojstrstvo je v zadnji dekadi Bayleyeve kariere prevečkrat odsotno. Pa ne zato, ker Blaze slučajno ne bi zmogel ali znal ter ne imel ob sebi podpore izvrstne ekipe spremljevalnih glasbenikov (predhodnik "Endure And Survive" mu je lepše uspel), pač pa preprosto zato, ker želi Bayley na vsak način dostaviti vedno »nekoliko drugačen« album od predhodnika. V iskanju te drugačnost, pa se mu potem stvari malo zakomplicirajo. Tako ostaja še naprej zakoličeno jasno, da je Bayley najboljši le takrat, kadar sledi 100% svojim komponističnim podvigom še iz časa Iron Maiden ter prvi eri svoje samostojne kariere.

Res, da je novi album »The Redemption of William Black« zadnji del znanstveno fantastične trilogije »Infinite Entanglement«, se pravi je zaključni del koncepta in potrebuje zato nekaj več pretanjenosti in premišljenosti, pa vodi sledenje konceptu v nov »eksperimentalni« odklon. Bayley je namreč veliko močnejši, ko se ukvarja z osebno izpovednostjo. Takrat, ko je najbolj udaren. Najbolj jezen, razžaloščen, poklapan, utesnjen. Takrat dosegajo njegovi izdelki tudi pravi  prijem mračnosti in »metalske pogube«! Torej. Bolje je, da kopira samega sebe in svoja dela, ki jih je ustvaril z Iron Maiden, kot da se predaja glasbenemu eksperimentiranju (vključno z vokalnimi dueti, preobilnemu zatekanju k akustičnim pasažam itn…)  

»The Redemeption of William Black« je sicer zgleden album, ki pa podobno, kot njegovi predhodniki, pušča grenak priokus, da bi bil lahko znatno boljši. Nasploh potrdita to dejstvo sama otvoritev in sklepni del albuma. Prav otvoritvena Redeemer in sklepna Eagle Spirit sta namreč najboljša trenutka novega albuma. Redeemer je udarna in navita otvoritev, nezadržni juriš in seveda spominja na tisto kar je komponiral Bayley z Iron Maiden, prav tako pa to velja za mini ep Eagle Spirit. Prvi je oddaljeni Man on the Edge, drugi pa oddaljeni The Clansman. Vse vmes je na trenutke silno obetavno, vse prevečkrat, pa zavoljo eksperimentiranja, zapada v povprečnost. Bayleyev vokal je silno specifičen in mož se bo moral končno sprijazniti s tem, da mu sleherno vokalno okolje ne more ustrezati, pri doseganju optimalne vokalne predstave. Bayley se tako v skladu s konceptom zateka znova k skoraj narativnim napevom, kjer je spremljava instrumentov skoraj nična. In ti trenutki sekajo pretočnost izdelku. Odvzemajo mu udarnost, se pravi naboj in ne nazadnje (žal) tudi okusnejšo poslušljivost  To pa tudi na »The Redemeption of William Black« ni nobeno novo odkritje, pač pa element komponiranja , ki se ga zadnja leta mož krčevito oklepa, ob tem pa, v smislu doseganja doslednosti in koherence, trpita atmosferični in udarni naboj novih izdelkov.

Ekipa, ki spremlja Bayleya je izvrstna in mož lahko iz kvalitet, ki mu tako stojijo na razpolago, iztrži iz takšne ekipe znatno več, kot mu trenutno uspeva. Appleton je fantastičen soler, izredno pretkano okrašuje riffe z okrasnimi harmonijami postavljenimi v terce. Mož ima izreden občutek. A bi lahko v malo drugačnem glasbenem okolju Bayley iz njegovih kitarski hvrlin, pač iztisnil še več. Počakajmo torej na naslednji album, za katerega upajmo, da ne bo konceptualiziran in da bo Bayley na njem znova postregel s čistokrvno rabo osnovnega aksioma "svete preproščine komponiranja".


Skladbe

01. Redeemer
02. Are You Here
03. Immortal One
04. The First True Sign
05. Human Eyes
06. Prayers Of Light
07. 18 Days
08. Already Won
09. Life Goes On
10. The Dark Side Of Black
11. Eagle Spirit

Glasbeniki

Blaze Bayley - vokal
Chris Appleton - kitara, spremljevalni vokal
Karl Schramm - bas kitara, spremljevalni vokal
Martin McNee - bobni  

SODELUJOČI GLASBENIKI:
Chris Jericho - vokal na skladbi št. 6
Luke Appleton - spremljevalni vokal
Michelle Scariotta - akustična kitara, spremljevalni vokal, naracije
Jo Robinson - spremljevalni vokal
Mel Adams - spremljevalni vokal
Liz Owen - spremljevalni vokal
Aine Brewer - naracije
Rob Toogood - spremljevalni vokal 


Komentarji



 

Sveže vsebine

  • Novica
    Raven bodo izdali novi koncertni dokument!
  • Novica
    Burning Witches predstavljajo besedilni...
  • Novica
    Mark `Shark`Shelton in David T. Chastain...
  • Novica
    CoreLeoni predstavljajo video za skladbo `All...
  • Novica
    Mark Knopfler & Band, sobota, 29.06.2019,...

Hitre povezave

  • Zadnje novice
  • Prihajajoči dogodki
  • Oglaševanje na našem portalu
  • Kontakt

Naši partnerji

  • Universal Music Slovenija
  • Agencija Gig
  • Bluesiana
  • Zed Live
  • Kurz Rock Vibe Music Promotion
  • Nika Records

©2006-2025 www.RockLine.si. Vse pravice pridržane.

na vrh