Ska reggae punk rockerji Sell Out iz Kočevja so po desetih letih obstoja končno uspeli poviti svoj studijski prvenec. Ta ponuja nekaj zanimivosti, ki niso ravno vsakdanje in običajne v svetu izdaj novih studijskih plošč. Prva je ta, da združuje album material iz dveh različnih obdobij delovanja skupine, druga je ta, da se imenuje »The Best Of Sell Out 2001-2011«, torej naziv ki se navadno uporablja za kompilacije, potem ko je za teboj pet ali šest studijskih albumov in za takšen izid prebereš presek najbolj prepoznavnih dosežkov iz vseh albumov. Kakorkoli obračam figure in analitično preverjam opcije ubranih potez, je po drugi plati poteza povsem smiselna. Sploh glede na to, da je skupina potrebovala po mnogih mini samomorih in novih rojstvih kar celo dekado, da zbere dovolj stabilnosti in samozaupanja da postrže naposled s studijskim prvencem albumom. Torej to je studijski prvenc, ki nosi posebno komponento, historično retrospektivno komponento, ki popelje poslušalca kar se da blizu srčike poante skupine Sell Out, od njenega »pra-bistva« do evolutivnega stanja ob koncu leta 2011.
Zasedba je imela v letu 2005 že pripravljen material posnet v studiu, pa so rokade v postavi vplivale na prestrukturiranje kemičnih vezi,te pa so posledično pretresle in spremenile tudi samo esenco skupine. Ta je v stanju »ponovnega rojstva« začutila, da bi bilo najbolj smotrno posneti, v postavi s katero je našla naposled stabilnost in jasen fokus, prav ves material. Znova star material, ki je bil leta 2005 že namenjen izdaji in hkrati z njim povsem sveže skladbe, ki so nastale v obdobju po letu 2005, pa do 2011.
Ne glede na to, da izhajajo Sell Out iz Kočevskega konca, ki je mnogokrat srenji najbolj poznan po neprehodnih ilirskih bukovo-jelovih gozdovih in grozljivkah o nesrečnih medvedih, katere umetno ustvarjajo mediji, da ima zelena bratovščina bogatega (vladajočega) sloja legitimni izgovor »o nujnem ubijanju vrste«, kar lahko v »zavoženih glavah« ljubljanskega plebsa vzbudi prikriti občutek tesnobe, pa je reklo Sell Out jasno! Biti v vsem skrajno pozitiven, radoživ, nebrzdan. Skratka! Nonet ne priznava drugega kot brezčasje, ki je namenjeno brezbrižnemu žuriranju. Pri Sell Out torej ni prostora za pregovorno slovensko nergavost!
Oba ploščka se navezujeta med seboj v odličnem sozvočju. Dejstvo, da sta bila posneta hkrati, nov in star material, zmanjšuje izrazno »prepadnost« med njima, ki je med poslušanjem skorajda neznatna. Produkcija albuma je odlična. Deluje čisto, jasno, obenem pa so gradniki pretkano postavljeni v živahno učinkujočo simbiozo. Kitara deluje pošteno rockersko, bas noga je debela dovolj, »snare« boben enodimenzionalno golega treskanja doneče in jasno poudarjen (prav »topovsko« izstopa v skladbi Kaj naj naredim?), pihala nadgrajujejo nabritost paglave hudomušnosti skupine. Kar se aranžiranja tiče, človek resnično nima kaj drugega reči, kot to, da so Sell Out pikolovski in da k svojemu delu pristopajo z veliko skrbnostjo piljenja idej, do končnega leska produktov. Med obema priredbama (Hazard, Janko Ropret), vžiga v »Sell Out preobleki« predvsem skladba Ljubljančanke! Vokal je jasen, avtoritativen, odločen dovolj in z zahtevano mero vnosa melodičnosti.
Sell Out so dejansko ska-reggae punk bend. Nič več in nič manj. Človek jim težko najde v slovenskem prostoru vzporednice, vsekakor pa je takšen razvoj skupine iz njenega prvotnega punk purizma, v današnjem času precej logičen, saj uživa ska punk reggae na planetu veliko popularnost. Takšnih skupin je vsepolno na največjih evropskih festivalih od FreQuency festivala, do Nova Rock festivala, vsekakor pa so Sell Out aktualni za nastope na domačih festivalih tovrstne žanrske orientiranosti, ki združuje v večini popularne in manj popularne zasedbe alter rocka, kot je je tolminski Punk Rock Holiday. Torej v slovenskem prostoru je skupina, ki vam bo takoj blizu vibracije Sell Out, denimo Elvis Jackson, pa čeprav z jasno sebi lastno avtorsko samoniklostjo. Sicer so tu zabave željni tuji bendi od Ska-P, do The Toasters, The Slackers, itn... preprosto. Kdor je naklonjen tem skupinam, dobiva s Sell Out novega kandidata, da ga uvrsti v svojo zbirko CDjev. Seveda sledi temu kopica skate punk veseljakov, kot tudi melosa tipa Green Day.
Besedila pa so pogostokrat odpeta v popolni »naivščini«. Kake posebne globine v njih ni vredno iskati, nanje pa se bodo vžigale le deklice, ki doživljajo prvič v življenju menstrualni mesečni ciklus in absolutni vsi bogaboječi japiji, ki so pač prodali dušo (osebno izkaznico svojega poslanstva) Velikemu Bratu. Slednjih je morje, zato znajo zlesti Sell Out v Sloveniji še daleč, kar se bere paradoksalno, a tako gredo stvari v realnosti. Lahkotno dostopen in za uho »neverjetno invaziven« slog skupine Sell Out je več, kot naročen tudi za predvajanje na mnogih frekvencah radijskih valov Slovenije!
Tudi skladbe so nastavljene v povsem prvinski zasnovi. To pač izhaja iz reggae in punk poslanstva. Načelom izločiš molovske zveneče riffe, obdržiš kombinacijo treh durovskih akordov D,G,A ali C,F,G in spišeš skladbice »za igranje otrok v peskovniku«. Torej »pravim rockerjem« bo tole »lebdenje skupine v zraku«, v smislu, da je vse okej, da smo vsi zelo srečni in večni, da ni problemov in da se imamo brezmejno radi in da me »ima ona rada« in da »jo bom zdaj povabil na sladoled, ker sem tudi jaz »nor nanjo«,... daleč, daleč »premehko«, v črnih časih obče demoralizacije slovenske družbe, povsem nerealno, če ne kar ihtavo otročje.
Skladbe so podobne med seboj, kar seveda izhaja iz ostre žanrsko izrazne zakoličbe v kateri se nahajajo Sell Out. Nekaj več »penetrativno« punkerske ostrine na prvem ploščku vzbrsti prav ob njegovem koncu ob skladbah Bolana si v glavo ter za njo BrBrBr! Več takih prosim! Sicer pa skupina odlično pači »jamajščino« (Revolutionary, Secret Life,...), kadar se loti angleških verzov. Ne glede na to, da je Slovenščina njen materni jezik, učinkujejo skladbe v angleškem jeziku še bolj jedrnato in izrazno prepričljivo. Na albumu velja izpostaviti zlasti molovsko reggae skladbo We Will See, z odličnim kombiniranjem organskega pleteža, ki bazira na prelivih kitare (stopicanje po vah efektu, ki učvrščuje ritem, tu je »na-reverbiran grip«, pa zelo lep kitarski solo) in okusno zabelo pihalne sekcije. Sell Out vedo kaj delajo! Drugi plošček nakazuje pomik skupine v izdatno rabo angleščine, kar uspešno zmanjšuje občutek »naivnosti« izraza skupine. Plošček »št. 2« deluje v aranžiranju še bolj zrelo, izkoristek posameznih gradnikov Sell Out glasbe, še učinkoviteje kapitaliziran. Ciljam zlasti na najbolj reprezentativne ska-regga punk skladbe tipa Cheater, Sunny Day ali Wake Up.
Nonet je fascinantna odrska figura in to je ničkolikokrat dokazal s svojo odrsko pojavo in odlično uigranim, nebrzdano eruptivnim performansom. »The Best Of Sell Out 2001-2011« je zelo kvaliteten izdelek, ki utrjuje pozicijo ska-punk reggae gibanju na slovenskem. Zelo pomemben album za Slovenijo in zelo pomemben dokument za afirmacijo skupine same. Vsekakor, pa se prava izrazna moč skupin, kot so Sell Out, meri na odrih. Tu so najmočnejši! Glasba mladih za mlade! Kipeče pozitivna! Nekaj kar nam v splošnem vsakdanu primanjkuje in na kar radi prevečkrat pozabimo.

na vrh