Glasbo so prispevali za novi album preverjeni mojstri pisanja melodičnih hard rock štiklov Robert Sall (Work Of Art), Magnus Karlsson (Primal Fear, Allen/Lande, The Codex,...), Torsti Spoof (Leverage), Ronny Milianowicz (bivši Sinergy bobnar). Torej zanimiva je tokratna situacija, ko Skandinavci pišejo glasbo, ki jo potem izvajajo Nemci. In tega novi Place Vendome album nikakor ne skriva. Zlasti sta najbolj vplivna dejavnika, ki nekako odločilno vplivata na slog in sam kontrast, ki skrbi da je album vseskozi zanimiv in dinamičen, Karlsson in Sall. Otvoritvena skladba Streets Of Fire je pospešen udarnejši "štiklc", ki pomaga plošči, da se ogreje na pravo delovno temperaturo. Gre pravzaprav za prvi vrhunec albuma, ki je perfektno podkovan z gravuro melodično nalezljivega drama refrena. Dotik klaviatur in sam melos je neizpodbitno zrasel na zelniku hiperaktivnega "wunderkinda" Magnusa Karlssona in bi se lahko znašel na kateremkoli Allen/Lande albumu, takoj za tem pa to opazko potrdi tudi My Guardian Angel. Tipičen melanholični dotik Magnusa Karlssona, ki v vokalni izvedbi Michaela Kiskeja funkcionira preverjeno zmagovito. Polna zvočna slika in komponistična dovršenost, Karlsson očitno ne zna zatajiti. Robert Sall, kot avtor dveh skladb albuma, ponuja to pot odlično "protiutež" in skladbi Valerie in Follow Me ne skrivata vplivov ameriškega "west coast" AOR principa, s katerim je Sall tako izrazito opremil odlični Work Of Art prevenec "Artwork" (2008) - RockLine recenzija TUKAJ.
Skladba Believer bi z lahkoto nadomestila na mestu otvoritve ploščka skladbo Streets Of Fire. Gre za še eno tršo in pospešeno skladbo albuma spisanega večinoma v atmosferično srednje hitrem tempu, ki je izrazito tekoče postavljena in se odvija dinamično ter podkožno nalezljivo s poslušanjem na prvo žogo. Glede na izpostavljenost riffa in trši riffovski objem, kot tudi izbrane vodilne motive in melos, bi njeno avtorstvo človek lahko pripisal Torstiju Spoofu sicer kitaristu finskih melodičnih hard rockerjev Leverage.
Kiske je garant kapitalizacije optimalne melodičnosti, ki jo išče glasbenik v ekspresiji skozi pisanje skladb. Definitivno. Najboljši je Kiske, ko mu drugi polagajo verze v usta. Vedno. Njegovi solo albumi so prav čudaški in neizrazni, možakar pa je še manj razumljiv, ko javno izjavlja, da ga heavy metal in trša glasba ne zanimata in mu sploh nista bila nikdar všeč. Place Vendome je primer Kiskeja v najlepši izrazni luči, torej "Keeper eri"!
Veliki himnični napevi, visoko dramatična vzdušja refrenov, ki prevzemajo središčno pozornost kompaktnih melodično nalezljivih skladb, odlična opremljenost refrenskih napevov z večdelnimi vokalnimi harmonijami. Kar je glavno je pri vsej stvari pomembna prepoznavnost, s Kiskejem kot glavnim Place Vendome faktorjem, ki jo vzpostavlja!
Ob sicer enakovrednih melodičnih hard rock skladbah, s pomembnim AOR akcentom, bi rad izpostavil zaključno I'd Died For You, ki se odpira povsem nedolžno v baladnem slogu in tu prihaja do izraza vrhunstvo Guentherja Werna na klaviaturah, dokler skozi eksploziven prehod ne preraste v zaključni solistični "crescendo", kar zavrti album popolnoma nepredvidljivo na povsem novo točko razpoloženja in ga s takšnim finalom briljantno zabeli. Človek bi lahko temu dejal skladba s progresivnim pridihom za konec!
Recimo takole. Če ste slišali prvenec "Place Vendome" iz leta 2005 (RockLine recenzija TUKAJ), ne morete pogrešiti tudi z novim Place Vendome albumom. Naj izpostavim da Place Vendome lovijo komercialni vlak, ki ga prinaša "Skandi falanga" melodičnih hard rock skupin na čelu z Brother's Firetribe, Leverage in podobnimi skupinami. Za krmilom izkušenih mačkov deluje vsa stvar na moč prepričljivo. Briljanca nove melodične dovršenosti in spektralne polnosti sočne zvočne slike. Po evropsko!

na vrh