Kontradikshn veljajo danes med slovenskimi zasedbami za posebno zgodbo. Redke so skupine pri nas, ki ne posedujejo le izdelane glasbene vizije, pač pa tudi zelo dobro preštudiran koncept samopromocije. Kontradikshn so pravzaprav popolnoma neodvisno »glasbeno podjetje«, ki je vse v enem. Art, menedžment, služba za odnose z javnostmi in še kaj. Sedaj ste tudi že verjetno sami uganili, da gre za popolno D.I.Y. institucijo, ki drži tudi vse produkcijske vajeti v svojih rokah. Bend je od leta 2010 pa do danes obredel številna klubska prizorišča ter korenito prečesali prostore ranjke države, leta 2013 je bil za skupino pomemben nastop na 6. Jelen Demofestu v Banja Luki, kjer so si izborili drugo mesto.
Vrli Brežičani so že v letu 2014 z EPjem »Anatomy« opozorili, da gre za absolutne glasbene posebneže, ki posegajo v doktrino alternativnega glasbenega podtalja s specifično kolizijo rock zvokov (raba kitar) ter elektronske glasbe (programiranje, raba zvočnih loopov – zank). Vsa glasbena zgodba je nenehno podprta s šablonsko preprostimi in trivialno rešljivimi ritmi, ki sili telesa na hipnotično zviranje, ko vas vabljivo nagovarja k zabavi v skritih in zatemnjeno zakajenih kotičkih nočnega življenja, »preluknjanih« s snopi neonske svetlobe.
Zdi se kot, da so Kontradikshn vseskozi korak pred časom. Znanilci glasbenega časa pred časom. Na naših tleh jim je v tem kar počno malokdo podoben, se pa podobnih prijemov, a na svoj način lotevajo, Karmakoma, pa tudi ZircuS. V format kompozicij se sicer zajeda kitarska distorzija, vendar pa služi v tem primeru bolj kot ne le za zvočno polnilo in tako kreira v izrazu vselej hvaležno učinkujoč naboj rockovskega podtona. V izrazoslovju se v prvem planu bohotijo sintetizatorji in programske zanke. Zaznavni so elementi drum & bassa, post-dubstepa. To je preprosto povedano elektronska plesna glasba odeta v temačno atmosfero. Če jo poslušate to ne zadošča. Pravzaprav se vam mora »odvezati« nanjo. Nujen je odklop racionalnega, sicer vam bodo pri zbranem poslušanju tisočerih repeticij v trivialnosti svete preproščine, pričele nažirati živce. Da. Glasba za žur! Lahko greste nanjo takoj »flash-irat« brez zavor. Kot da bi se odpravljali na koncert razvpitih The Prodigy. Pravi rave party!
Celoten album deluje živo! Dinamično. Deluje, kot bi bil zaigran na prvo žogo, po vzoru koncertnega nastopa. Glede na to, da je zvočni format skladb že ob uvodni Euphoria zakoličen vse do konca albuma, uspe skupina skozi dvanajst točk razvijati všečno bero razgibanega aranžiranja. Čeprav je izrazni okvir »na prvo uho« zakoličen, ga Kontradikshn skozi album torej vseskozi učinkovito »pre-okvirjajo« in tako cefrajo fragmente celote ter jo vedno znova učinkovito sestavljajo v znano, a drugačno glasbeno formo.
Glasbi albuma »Reframing« poveljuje naefektirani vokal, ki deluje skozi odrezave avtoritativne premočrtne diktate ekstraterestrično, docela odtujeno, hladno, kot bi ga generiral svet kateremu vladajo stroji. Angleški jezik mu odlično teče. Ob repetitivnih zankah je vokalni pristop, ki se v format aranžiranja zajeda »bevskajoče enodimenzionalno« in ne išče muzikalične estetike, glavni nosilec psihotično cerebralnega učinka tripoidnih stanj oziroma hipnotične otrplosti, v katero te pelje kreirano vzdušje albuma. Posledično je jasno sklepati, da je glasba zasedbe Kontradikshn ustvarjena v prvi vrsti zato, da se jo izvaja v živo, saj dosega na odrih največji domet avtorske samoekspresije.
Kontradikshn je skupina, ki deluje v svojem artizmu strogo resno. »Reframing« je izvrsten glasbeni prvenec absolutne samoniklosti, ki s svojo avtorsko domišljijo in glasbenim konceptom resno izziva mednarodno konkurenco, obenem pa na slovenskih glasbenih tleh zmagovito zapolnjuje tisti košček mozaika alternativnega podtalja, ki pripada elektronski glasbi in ki ga skupine pri nas šele učinkovito osvajajo. Kontradikshn se z dovršenim in karizmatičnim prvencem »Reframing« tako vsaj v našem prostoru postavljajo v goriščnico osvajanja novih dimenzij elektronske glasbe.
Kontradikshn - Memory Dump (lirični video):

na vrh