Marillion so bili v svoji neo progresivno rockovski fazi, ki je bila zaznamovana z unikatnim pevsko-liričnim prispevkom karizmatičnega škotskega gorjana Fisha, neponovljiva studijska in koncertna atrakcija. Za promocijo svojega drugega studijskega dosežka "Fugazi" (1984) so izdali dva singla. Prvi izmed njih je bil "Punch and Judy", temperamentna skladba neobičajno dramatične intenzitete, okronana s pompoznim refrenom. Še posebno navduši nepozaben prehod z melanholičnim refrenom ob odličnih kitarsko-klaviaturskih pasažah na relaciji Steve Rothery-Mark Kelly, katerima je v oporo frenetična bas linija izpod prstov Petea Trewavasa, medtem ko se na bobnih prvič predstavi Ian Mosley. Fisheva vokalna teatralnost, ki prevladuje skozi celotno delo, na duhovito-slikovit način pripoveduje zgodbo o disfunkcionalnem zakonu.
Punch and Judy je namreč naslov v keltsko-anglosaških deželah posebno priljubljene lutkovne igrice, kjer se med seboj (po navadi s palicama) pretepata moška in ženska lutka. Se pravi podobno kot naša Pavliha in Micka. To propadlo medsebojno razmerje duhovito ponazarja tudi odlična naslovnica v režiji kultnega ilustratorja Marka Wilkinsona, kateri je oblikoval naslovnice vseh Fish era Marillion dosežkov. Zanimivo, da je bil "Punch and Judy", ki je njihova edina uradno posneta in izdana skladba pri pisanju katere je sodeloval kratkotrajni bobnar Jonathan Mover (GTR), edini single iz obdobja, ko so imeli sklenjeno pogodbo z založbo EMI, za katerega niso posneli promocijski video. Za B-stran 12-inčne vinilne izdaje so izbrali neskrajšani, ponovno posneti verziji priljubljenih klasik "Market Square Heroes" in "Three Boats Down From the Candy", ki sta njihova edina uradna posnetka z Johnom Marterjem na bobnih.
"Punch and Judy", eno najbolj slikovitih in zabavnih dejanj s kultnega albuma "Fugazi", še dandanes navdušuje tudi v obliki singla. V prvi vrsti pa je lep dokaz tega, da so se Fish era Marillion ponašali z izjemno smelim in pronicljivim smislom za črni humor, kar tisti, ki to obdobje povezujejo predvsem z duševnimi in duhovnimi ranami njihovega škotskega velikana pogostokrat pozabljajo.

na vrh