Še ena povsem utrgana zasedba, natančneje trio izpod Slovenskega ozemlja, ki pa širi svojo vibracijo proti jugu balkanskega polotoka, se združuje tokrat v ime Ludovik Material. Alternativni rock je prav zaradi tega tako nevsakdanje privlačen, ker zna s svojim široko ohlapnim in neobremenjeno nastavljenim žanrskim terminom šokirati, ko to najmanj pričakuješ.
Ludovik Material so manipulativni zvočni provokatorji, ki gradijo na mračno zatohli atmosferi, skozi katero le stežka prodre snopič sončne svetlobe. Raje recimo, da skrbijo Ludovik Material v celoti za to, da predstavijo svoj karakter v izrazito turobni luči. Luči nevsakdanjega združevanja prvin organskih in elektronskih glasbenih elementov. Tej kombinaciji prav na vsakem koraku poveljuje avtoritativno diktirajoč ženski vokal, občasno celo nadut, ohol in skrajno neotesan, očitajoč. Predirljivo, občasno malodane prav srhljivo vreščanje mu nikakor ni tuje. Tina Perić je mojstrica pravega vokalnega ekscesa svoj talent pa kapitalizira maksimalno. Deluje lahko sladko vabljiv, že v naslednjem hipu pa te s svojim ledeno srhljivim akcentom pogubi, kot viharni abortus v čajni žlici. Tina ne pozna milosti. In prav ta na trenutke povsem odtujen ženski vokal v svoji pelinovski gorčici najbolj dražljivo privlači. Ta multifacetna raba vokala ustvarja pravi zvočnem teror na albumu. Vsekakor za pristni občutek divje ježe z nepovratno vstopnico v »podzemlje« glasbene eklektike boljše solucije Ludovik Material v vokalnem oziru ne bi mogli sploh najti.
Programsko vzorčenje poskrbi za gradnjo repetitivnih zvočnih zank, ki mnogokrat učinkujejo v funkciji podritma, preko katerega se uleže osnovi ritem grajen z delom mesa in kosti (pravi bobni). Razpoložljiv prostor polni zasedba z rabo razmazano debelega zvočnega zidu kitarskih fraz, ki pa so karakterno nekoliko potuhnjene v produkciji in učinkujejo za razliko od udarne prve frontne linije (ritmika in vokal) iz druge bojne črte. Vendar pa zato njihov učinek so-kreiranja hipnoze ni nič manjši. Ludovik Material so torej nadvse učinkoviti anestetik.
Če je uvodna skladba kot edina instrumentalna točka po energiji, strukturi in hipnotičnem vzdušju zadišala kanček post rokcersko, postavi takoj za njo naslovna Passion In Red stvari na svoje mesto. Najudarnejša skladba albuma, tudi po izpostavitvi kitarskega riffa, bi s še nekaj več izpostavljene kitarske ostrine lahko delovala, kot nekakšen hibridni bratranec zasedb, ki pripadajo žanru industrial metala. Ob tem se na albumu čutijo celo nastavki digitalnemu hardcoreu. Heart For Sale, kot ena najbolj razgibanih skladb mnogoterih obrazov, odlično staplja nekatere težko premostljive prepadnice med žanri. Kitara in osnovi ritem gradita uvodoma skladbo na doomerskih metal vzporednicah, vokalna interpretacija in programsko vzorčenje, pa poneseta skladbo v nadaljevanju v povsem novo dimenzijsko sliko glasbene avanture.
Kljub temu, da gradi skupina po principu minimalizma, le tega podaja z jasno izpostavljenim karakterjem, ki mu težko najdeš vzporednice. Ludovik Material so zabeljeni z bizarnostjo, kot tudi cinizmom. Nikakor ne lahka kost za glodanje. Le za tiste z najbolj debnelo kožo in tiste, ki vas privlači moment pristne glasbene provokacije, izpostavljenega draženja s šok teater elementom, za katerega skrbi impozantna vokalna parada srbske pevke Tine Perić.
»Passion For Red« predstavlja skupino Ludovik Material kot izvajalca, ki nosi že v osnovi izdelan karakter eklektičnega kombiniranja klasičnih organskih zvočnih iztočnic z manipulativno vsebnostjo elektronike. Izjemno mračna skupina. Pristnosti skreiranega brezna brezupa in bogokletstva, boste uspeli seči do dna le najbolj uporni glasbeni gurmani, ki pa boste hitro doumeli, da poseduje »Passion For Red« obilje duhovitih domislic in izzivalnih glasbenih rešitev, kar daje skupini v prihodnje polno uporabnih iztočnic, da še dodatno razširi svoj ustvarjalni domet glasbenega eklektizma.

na vrh