Go Betty Go je kvartet doma iz Los Angelesa. Štiri leta je potreboval, da je naposled izdal svoj studijski prvenec "Nothing Is More" (2005), ki je zapisan alternativni rock drži pop punka. Kakšna neverjetna skovanka? A danes je pač vse mogoče. Kako je lahko punk pop ali obratno? K vragu s tem,... šteje le dobra glasba.
Reč v prvem odstavku deluje zelo običajno, a le dokler se ne pojavi ženski faktor. Go Betty Go so namreč štiri punce. So se vam ob tem že kaj nasršile vratne kocine in našpičila ušesa? Danes so ženske skupine sicer v porastu, a na sleherno se v povprečju, tudi danes še vedno pojavi po 100. moških skupin. Go Betty Go so skupina, ki vas bo odvadila podcenjevati lik in delo nežnega spola, kadar se ta spravi zganjati pravi rock n' roll hrup. Ubirajo namreč note, ki v resničnosti in prepoznavnosti z lahkoto pojedo marsikakšen alternativni rock bend, z moško zasedbo.
Go Betty Go niso "na hitro" izmišljene glasbenice, ki se zgolj iz dolgčasa in splošne zasičenosti z ugodjem, igrajo z "nevarnimi igračkami" v studiu. Punce namreč silno spretno vihtijo te igračke, ki tako postajajo v njihovih rokah pravo nevarno orožje in opravičuje svoj namen.
Punce nam na nadvse učinkovit način postrežejo z dvanajstimi silno preprostimi, odrezavimi skladbami, ki na prešeren način združujejo dostojno mero rok n' roll hrupa, mladostniške arogance, obenem pa jih kiti silno nalezljiva melodičnost, za katero je glavni krivec vokal pevke Nicolette, ki deluje poredno "bitchy", kot koprena sladkorja v prahu posutega na vrhu maminega jabolčnega zavitka, v katerega se je po nesreči vsula pest posušenih rdečih zmletih balkanskih feferonov. Temperamente punce ni kaj. Sestri Nicolette (vokal) in Aixa (bobni), z Argentinskimi koreninami, definitivno prispevata k tej latino pikantnosti kvarteta.
Dekleta neustavljivo galopirajo skozi 12. skladb! Te nam v osnovi predstavijo drzno "in your face" rock n' roll nažiganje v čigar vibracijo nas takoj odpeljejo veseljaške Saturday, I'm From L.A. ter Get Out (slednja s posebej rušilno izpostavljenim vodilnim motivom in podivjano ritmično podlago), obenem pa se v tej preverjeni in večji del predvidljivi formuli, dekleta prav dobro znajdejo, saj vnašajo v njo elemente ska glasbe, kot latino ritmov in melosa (npr. The Pirate Song). Rock n' roll skupine je slečen solaž in slehernega kompliciranja. Dve izmed skladb sta spisani v španščini. V No Hey Padron so umetelno skrižani elementi ska glasbe z r n' r vožnjo, odlično pa se uleže španski jezik, ki prevzema kontrolo v tej skladbi, kot tudi v Donde Voy, nastavljeni proti koncu albuma, kjer punce uporabijo enako formulo, a z drugače združenimi motivi. Reč deluje neverjetno učinkovito, sploh preobleka latino melosa, ki jo nosi tu uporabljeni strupeni kitarski riff. Pop punk akcent albuma, pa potrdi znova zaključna Unreal. Če bi človek izbiral med skladbo, ki bi na radiu najbolj učinkovito funkcionirala, je to, poleg prvih treh skladb definitivno Runaway, ki bi bila z lahkoto izdana kot "single", ob doseženi stopnji melodičnosti in rock n' roll kompaktnosti. Najmanj posrečeno izpade na albumu edina umirjena skladba Ticking Bombs, ravno zaradi te umirjenosti, ki vodi v približevanje generičnosti. Go Betty Go so najmočnejše oziroma funkcionirajo najbolje, kadar so najbolj togotne!
Go Betty Go imajo izreden potencial. Glasba je rojena za oder žur in energija, ki jo seva, te v trenutku prevzetno vodi v odklop. Go Betty Go sevajo svobodni juriš neukročene mladosti, ki jo žene sla okušanja še neizkušenega. Kot prvenec, "Nothing Is More" še zdaleč ne deluje naivno, dekleta natanko vedo kaj hočejo ponuditi in album deluje neverjetno prepričljivo. Izpostavil bi tudi odlično "garažno" produkcijo. Go Betty Go lahko s takšno vnemo prerastejo v popularnost kakšnih Kitty. Kje pa so danes Kitty, se jih še kdo spomni? Nasledniki torej iskani. No hja... Bomo videli kaj bo prinesel čas.

na vrh