Tom Scholz velja v vsakem oziru za eno najpomembnejših figur povesti rock 'n' rolla vseh časov. Prvenec zasedbe Boston je leta 1976 obrnil na glavo snemalne tehnike v studiih. Če je bil Tom Scholz inovator na zahodni strani Atlantika, je na nasprotni strani čezoceanske luže veljal za njegov adekvat zvočnih inovacij v rock glasbi zagotovo genialni Brian May (Queen). Scholz je izumil »čarobno škatlico« imenovano Rockman in je leta 1982 licenco prodal Dunlopu! Ta naprava je oblikovala mnogim albumom skozi osemdeseta želeni zvok v studiu, brez nje ne bi bil denimo album titanske vrednosti zasedbe Deff Leppard, to je znamenita Hysteria, nikdar takšen, kot je. Tom Scholz si je z izumom Rockmana zagotovo prislužil spomenik v rock povesti!
Scholz velja od pamtiveka za velikega perfekcionista, pravzaprav je skoraj obseden z idealiziranjem cilja katerega želi v svoji viziji doseči. Pravo in prvovrstno presenečenje je pripravil v letošnjem letu, ko se je sploh odločil izdati novi studijski album zasedbe Boston. Ta je bil sicer napovedovan že nekaj časa, a si z obljubami nihče ni pretirano belil glave. Rekli smo si nekako takole: »Krasno če bo novi album, ni pa važno kdaj bo, v kolikor bo.« Dejstvo je da so albumi skupine Boston vselej izhajali v velikanskih zamikih glede na napovedi, ker je Scholz pač tolikokrat vmes popravljal zvok in ga nadgrajeval ter pilil, dokler v sebi ni bil sveto prepričan, da je album resnično zrel za izdajo.
»Life, Love & Hope« je definitivno bolj svetel in pozitivno zazrt album glede na predhodnika »Corporate America« in »Walk On«, ki sta oba trdoriffovsko izdatneje obtežena. Deluje bolj retro-zvočno s tem pa se približa prvim trem izdajam. Karakteristike, se pravi esencialne karakteristike tipičnosti Boston zvoka, pa ostajajo preverjeno na svojem mestu. Jedrnato v vsej ultimativni avtentičnosti! To je v prvi vrsti hipoma prepoznavni multi-harmonični prijem barvanja vodilnih kitarskih fraz, refrenskih napevov, kjer je izpostavljen razpoloženjski krešendo skladb, ritmi so znamenito podrti z dodatnim učinkom »ploska rok«. Trkanje na srca nostalgičnih duš je znova izjemno učinkujoče in za tale album bodo hipoma in brez obotavljanja zgrabili prav vsi pravi zaljubljenci v dela Boston.
Časi so drugi. Reprodukcije magije s prvih dveh albumov ni mogoče pričakovati, se pa da temu na moč približati, v kolikor želiš. Nasploh če pristopaš v studiu povsem »analogno« in z rabo popolnoma enake tehnologije, kot pred 35. leti. Po znameniti recepturi a la Tom Scholz torej! Obenem pa Tom Scholz tudi na novem albumu še naprej prekipeva od vsega perfekcionizma v studiu! Zato se je odločil prearanžirati in zvočno restavrirati tri »Corporate America« skladbe, za katere je menil, da bodo sedaj dobile končno dostojno podobo na studijskem nosilcu. Še več. Ocenil je, da se njihovi aranžmaji že v izvirni verziji lahko učinkovito vežejo z novim materialom in tako sooblikujejo album »Life Love & Hope« blizu tiste perfekcije, katero idealizira in pozna le Scholz sam. In verjemite. Scholz kot najhujši in brezmilostni Boston kritik postavlja tak standard zelo, zelo visoko!
Produkcija je izjemno kontrastirana in diha s polnimi pljuči! Scholz vzdržuje tudi na novem albumu še vedno tisti prepoznavni sentiment arenskega zvok, ki utemeljuje vsa klasična Boston dela. Vrhunsko izbrušena melodičnost, lahko rečemo kar žlahtni izkoristek dometa melodičnosti v rock glasbi uteleša po novem tudi album »Life, Love & Hope«. Je »Izgubljen izdelek v času in prostoru«, nov prelep briljant AOR perfekcije.
Vsekakor mu vnovična uporaba materiala, izdanega na prejšnjem albumu, jemlje nekaj resnosti, vendar pa gre za prepakiranje lastnih avtorskih stvaritev, kar je povsem opravičljivo. Nasploh zato, ker so v svetu rocka edinstvene in prihajajo izpod rok moža, ki je s svojim vizionarstvom in pionirsko vlogo revolucionarno vplival na razvoj zvoka albumov in posledično ekspanzijo AOR glasbe v osemdesetih. Skladbe Don't Mean To Fall In Love, Someone, You Gave Up On Love so izvirno izšle na albumu »Corporate America«. Že na tem albumu veljajo za ustvarjalne vrhunce, tako da se v prenovljeni zvočni in deloma tudi aranžerski podobi, perfektno vsebinsko vežejo z novo nastalim materialom albuma »Life, Love & Hope«.
Naslovna skladba Life, Love & Hope, pa otvoritvena Heaven On Earth, pa Someday (z okusno integracijo orglic), tu je (pričakovani) instrumental Last Day Of School, svečan kar se, da v svoji komponistični figuri, za njo skladba Sail Away starejšega izvora, ki je Scholz ni prej uporabil in na kateri poje vodilni vokal pokojni Brad Delp! Vse je na svojem standardnem mestu, kot mora biti. Iskanje dlak v jajcu je odvečno vseeno pa je moč najti nekaj rezerve v skladbi If You Were In Love, zaradi tega ker je Scholz prepustil vokal prvi dami Boston postave in basistki Kimberley Dahme. Njejn vokal preprosto nima prepoznavnega karakterja, karizme, ustreznega šarma, da bi izvabljal ustrezno mero srčnosti in strasti. Premalo prepoznaven karakter, ki pa je sicerr ustrezen za duete ali spremljevalni vokal. Zaradi izbire Kimberley na vodilnem vokalu je že »Corporate America« kakovostno nihal na nekaj pomembnih točkah. Tommy De Carlo in David Victor pa po drugi plati navdušujeta s svojimi prispevki zlasti v otvoritveni Heaven On Earth (Victor) in naslovni skladbi Life, Love & Hope (DeCarlo) ali zaključni The Way You Look Tonight (DeCarlo). Ne smem zaobiti skladbe Love Got Away, kjer zapoje na vodilnem vokalu sam presvetli Tom Scholz. Bravurozne skladbe, ki v kvaliteti medsebojno ne kolebajo. Težko prideš globje k bistvu izbranih struktur glede polnokrvnega učinkovanja in medsebojnega samo-ojačevanja ter kreaciji občutka ubranega dialoga, ki sobiva v perfektnem ravnovesju.
Lahko rečemo, da je Scholzu z novim albumom uspelo natanko to kar je želel doseči. Popolno izbrušen briljant tipičnih karakteristik prepoznavne in esencialne AORovsko arena rock estetike, z izpostavljenim pomp elementom svečanega buditeljstva! To je natanko tisti standard, ki ga ljubitelji Boston od Scholza zahtevajo in kar lahko dostavi na trg le ime Boston!
Album deluje nostalgično in hipnotično kupuje srca ljubiteljev ultimativnih klasik skupine, ki nosi v žepu zimzelenost na krilih izdanih hitov: More Than A Feeling, Amanda, Don't Look Back, Piece of Mind, Smokin', Rock And Roll Band, Foreplay/Long Time, kateri so pomagali do tega dne prodati skupni preko 31 milijonov albumov. »Life, Love & Hope« drži časovni in estetski priključek z vsemi Boston erami. Je prelep naslednik preteklih studijskih del in tako eden vrhuncev izdaj na polju melodičnega rocka za letošnje leto. Lahko rečemo, da je izdaja tega albuma, glede na enajstletno mirovanje kar se novih Boston izdaj tiče, ena najpomembnejših dejanj za letošnje leto na polju AOR žanra in žanra melodičnega rocka. Upajmo, da nemara album »Life, Love & Hope« pripelje v prihodnjem letu Boston na evropske koncertne odre.

na vrh