H.e.a.t. so ena najboljših rockovskih skupin nove generacije, ki se v novem letu pečajo z revitalizmom melodičnega rocka, hard rocka in AOR glasbe. Potentni švedski kvintet je utrdil svoj položaj in kredibilnost še zlasti ob prihodu »švedskega idola« in pevca Erica Grönwalla. Po izdajah albumov »Adress the Nation« in »Tearing Down the Walls« jim je uspelo izvesti orjaški preskok, tako v kreativno izpovednem smislu, zrelejšem komponiranju, kot tudi v komercialnem rezultatu. H.e.a.t. so tako danes ena redkih skupin, ki goji pravzaprav neke vrste glasbeni »arhaizem«, ustvarja melodični rock, ki je navdahnjen nad žanrom v izumiranju in zato povsem neaktualen ter za množice povsem nezanimiv. Kljub temu je skupini dejansko uspelo. S svojo kvaliteto so si Švedi namreč izborili danes takšno ceno, da lahko brez težav opravljajo headlinerske turneje in to celo po obličju vselej muhastega tržišča Velike Britanije. Zato moraš garati in znati kapitalizirati svoj talent. In talenta imajo H.e.a.t. v izobilju ter za izvoz. V tem so H.e.a.t. ustvarili pravi mali doktorat.
V ekipo se je vrnil kitarist Dave Dalone (z umetniškim vzdevkom »Sky Davis«), novi album »Into the Great Unknown« pa je v osnovni iztočnici nadaljevanje začrtanih smernic, ki jih je skupina postregla z izvrstnim predhodnikom »Tearing Down the Walls«. H.e.a.t. tudi na novem albumu dokazujejo, da kot komponisti še naprej zorijo in napredujejo. Deset skladb je znova izklesanih s takšno perfekcijo iskanja optimalnega ravnovesja med prepričlijivo melodičnostjo in udarnostjo, da se človek vpraša, kje je tista točka kreativnega zenita, ki okarakterizira ustvarjalnost takšnih skupin. A glede na odlični predhodnik in naslednik, ki sta kakovostna izenačena, najlažje sklenemo, da se H.e.a.t. zadnja leta pač nahajajo na krilih valovanja orjaške kreativne mavrice. Produkcija, za katero je poskrbel Tobias Lindell, nekoliko odstopa od zvoka predhodnega albuma in dodaja nekaj več popovske zvočne finomehanike, pri čemer pa skupina niti za ped ne žrtvuje svoje ihte, »naježenosti« in »neukročene vihravosti«.
Perfektna komunikacija, dopolnjevanje in zaznavanje. Kvintet ni izgubil niti trohice izredne kemije, ki ga povezuje, vso kreativnost in zagon je torej prenesel na novi album. Izvrstna je tudi nova predstava fenomenalnega Grönwalla, temu se pridružuje tudi komponistična izpiljenost vseh desetih točk med katerimi ni kakovostnih kolebanj. Obenem zadržujejo H.e.a.t. tudi na novem albumu še naprej tisti simpatični in nalezljivi značaj blago naivnih, a drzno potentnih žrebcev, željnih dokazovanja, kot da bi šlo za snemanje studijskega prvenca. K stvarem pristopajo z neverjetnim elanom, navdihom, entuzijazmom ter žarom. Vse to seva na izredno kvalitetnem novem albumu.
Bend še naprej raste in se krepi. To je največji čar vse te prelepe zgodbe o H.e.a.t., ki ji očitno ni videti konca. »Into the Great Unknown« je torej še en kreativno zrelostni premik skupine navzgor, ki ga bodo njeni ljubitelji globoko še dolgo po izidu častili in čislali. Album se bo skozi leta uvrstil v ligo najboljših albumov celotne H.e.a.t. kariere, o tem ni nobenega dvoma. Že zavoljo dejstva, da je kakovostno enakovreden bravuroznemu predhodniku »Tearing Down The Walls«, za katerega, roko na srce, tudi ta pisec recenzije ni bil povsem prepričan, da ga bodo H.e.a.t., če ne kakovostno nadgradili, pa vsaj kakovostno izenačili.
H.e.a.t. - Time On Your Side (uradni lirični video):

na vrh