Kakorkoli, bolje sedaj kot nikoli! Album "Hell Yeah!!! The Awesome Foursome" je dvojni živi plošček, ki so ga Gamma Ray izdali ob velikem navdušenju, ko so naposled po dolgih letih kljubovanja le pristali s svojim plovilom na Severno ameriškem kontinentu, kjer so tako izvedli prvo pravo headlinersko turnejo. Turneja je potekala v znamenju novega albuma "Majestic" (2005) in skupina je priredila set listo ter posvetila kanček pozornosti temu albumu z odličnima skladbama Fight (srednje hitra skladba z napevom kitice vzetim iz obdobja albuma "Somewhwre Out In Space" ter harmonijami terc preko riffov v slogu klasičnih Helloween - refren) in precej bolj krvoželjno "Running Wildovsko" Blood Religion enkratnih večdelnih solaž unikatne veščine nepogrešljivega dialoga kitar dvojca Hansen/Richter v slogu klasičnega Maiden pristopa.
Lahko rečemo, da gre za prvi klasični koncertni album Gamma Ray. Enojni "Alive '95" je bil ob svoji povprečnost bolj izdelek ustvarjen na silo, kot zaradi posebnih potreb po pravi prezentaciji avtorske glasbe na odrih, medtem, ko je sicer enkratni "Skeletons In The Closet", glede na set listo prav poseben album, saj povzema izvedbo skladb, ki jih Gamma Ray redko igrajo na koncertih. Z "Hell Yeah!!! The Awesome Foursome", pa Gamma Ray naposled izdajajo album, ki je ujel na snemalne trakove zapis prave koncertne turneje, posvečene promociji albuma. Kljub neumnemu naslovu!
Material združuje celotni diskografski presek skozi vse Gamma Ray albume, z izjemo "Insanity And Genious", česar, roko na srce, niti ne gre pogrešati. Tu sta nepozabna sladkorčka in sicer baladno usmerjena metalska himna The Silence s prvenca "Heading For Tomorrow, kot tudi DreamHealer iz albuma "Sigh No More" (1991), za njima pa ne zaostaja niti odločitev skupine, da popestri koncert z izvedbo ležerne akustično odvožene krajše Fairytale ("Land Of The Free", 1995), ki predstavi odličen uvod v že omenjeno klasiko The Silence. Klauviature odigra Axel Mackenrott iz zasedbe Masterplan.
Heart Of The Unicorn ("No World Order!", 2001) je skladba, ki poudari dejstvo, da je Kai izgubil nekaj moči v vokalu, glede na primerjavo izvedbe te klasike, ki jo je ujel zvočni nosilec "Skeletons In The Closet" (2003). Brez dvoma ena najtežjih skladb glede vokalne izvedbe, ne pusti Kaijevih glasilk nedotaknjenih in ko poslušaš nenormalna višavja, ki jih mukoma premaguje legendarni kitarski virtuoz in oče "evropower" metala, tudi sam postaneš povsem hripav. Kapo dol!
Album "Hell Yeah!!! The Awesome Foursome" je koncertni plošček izjemne uigranosti skupine, ki navdušuje v visokem kvalitativnem dometu virtuoznih vragolij posameznikov. Zlasti velja to za dialog ognjenih solaž, v katerih lahko brezmejno uživamo, ko sta z nami Kai Hansen in Henjo Richter. Kitarista nizata s peresno lahkoto vrhunsko komuniciranje znotraj harmonij deljenih v terce, prav tako pa izza rokava stresata ideje, s katerima oplajata v obliki iskrivih kitarskih okraskov prehodne dele koncertne izvedbe Gamma Ray klasik. Seveda si fantje privoščijo nekaj zabave, ko se lotijo Heavy Metal Universe in zadevo namerno raztegnejo, nenadoma preklopijo na riff vzet iz Judas Priest klasike You've Got Another Thing Coming, kot tudi opozorijo, da jim ni neznan album "Made In Japan" in skladba Woman From Tokyo, praočetov sodobnih dometov metala Deep Purple. Skratka zvrhana mera zabave, ki jo nepoboljšljivi ljubitelj norčavih prigod Jake Racmana in strica Skopušnika, sicer šef skupine uganja s svojimi kompanjoni na odru. Daniel Zimmermann je izza bobnarske utrdbe znova uničujoč v svojem elementu nebrzdane hitrosti, natančnosti in moči, Dirk Shlächter pa, kot vselej, divje trga in koplje po svoji bas kitari.
Gamma Ray so s tem albumom še enkrat dokazali, da v živi izvedbi znotraj dometov "evropower" metal žanra, z njimi ni zdravo češenj zobati. Težko jim prideš ob bok. Nasploh v nadaljevanju, ko se sprehodimo po drugem ploščku in ko prične skupina nizati enkratne "Somewhere Out In Space" klasike ter zaokroži koncert z obveznima Rebbelion In A Dream Land ter Man On A Mission.
To je album, ki je nepogrešljiv v zbirki slehernega privrženca skupine. Zakaj je potreboval tako dolgo časa da ugleda izid? Baje so v fazi snemanja storili nekaj osnovnih napak že na samem mestu izvirnega greha - Montrealu. Surovi posnetki, so morali pod okriljem posebnega drobnogleda v nadaljnjo studijsko obdelavo, kjer so popravljali zlasti miks. Kakorkoli, ko izdelek zavrtiš v predvajalniku, je v hipu s teboj vsa pristnost prave Gamma Ray podobe v živo. Ker se je izdaja tako vlekla, so Gamma Ray nagradili čakanje zvestih oboževalcev z vključitvijo štirih dodatnih posnetkov s koncertov v jeseni in zimi (leto 2007/2008), ko so bili Gamma Ray predskupina Helloween. Torej, ti posnetki datirajo že v naslednjo turnejo na kateri je skupina promovirala album "Land Of The Free pt. II" (2007). Vse štiri skladbe so vzete iz tega albuma. Morda v smislu reprezentativnosti večinskega deleža skladb tega albuma, manj smela poteza, po drugi plati pa, kot že omenjeno. Do oboževalcev nadvse dobrosrčna in širokogrudna. Ne bom vam več zatiskal oči! Gamma Ray dokazujejo z "Hell Yeah!!! Foursome Awesome" ošabno vehemenco in moč, ki ne pozna pokorščine ter ne sklepa kupčij! Energija albuma vsa bo odnesla naravnost v jedro najpristnejše režeče zobatosti mletja neustavljivega kolesja uničujoče pošasti, imenovane "božanstvo metal"!

na vrh