• Domov
  • Kontakt
  • Oglaševanje
Rockline - spletni portal za rockerje



  • Domov
  • Novice
  • Recenzije
  • Reportaže
  • Intervjuji
  • Rocklajna
  • Izvajalci
  • Dogodki
  • Nagradne igre
  • RockLine TV

Iskanje po strani

Koledar dogodkov

december 2025

Prejšnji mesec Naslednji mesec
 
December 2025
P T S Č P S N
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rolling Stones, The: GRRR!

31. december 2012 Rolling Stones, The

Datum izdaje: 2012
Založba: Universal Music Group
Možnost nakupa: Klikni za nakup
Ocena:
 5.0
Rolling Stones, The: GRRR!

Kaj sploh povedati o skupini o kateri je zgrajen mit, legenda? Nova kompilacija ob počastitvi 50. obletnice delovanja The Rolling Stones. Trojna kompilacija z vsemi najznamenitejšimi hiti in veste s čim še? Dvema povsem novima skladbama. Kljuseta torej še vedno kažejo artistične življenjske znake.

Kronološko sosledje od prvinskih začetkov, kjer se nazorno vidi od kod izvira ljubezen do glasbe te legendarne skupine. Delta blues. Prve štiri skladbe te kompilacije so predelave klasičnih izvirnikov od Chuicka Berryja do Willija Dixona in predstavljajo mini vodič do srčike korenin skupine. Seveda že te nazorno pričajo, da so zgodnji The Rolling Stones prikrojili te izvirnike svojemu edinstvenemu razumevanju glasbe skozi prizmo rock 'n' roll ekscesa. Od ekstravagantnega šobljenja in pačenja Micka Jaggerja pri oblikovanju specifičnega melosa in odzvena verzov vokalnih linij, do svojstvenega brnenja namerno glasnega kitarskega žvenketa naveze Richards / Jones. Prvi CD ne bi mogel povzemati bolj pristni odtis izvirnega greha te skupine. Vse odigrano v prvem poizkusu, vse prvinsko, iskreno in nadvsem z značajem pionirsko revolucionarne izzivalnosti. Slečen, gol in bos rock 'n' roll, ki do zob oborožen z originalno kemijo kreativnega nukleusa Jagger/Richards skoval glasbeno zapuščino, čigar veličine ne upa z dvomi spodjedati prav nihče v tej galaksiji. Vse je ohranjeno. Ob genialnem pogumu skupine, so tu tudi »fuši«, tako izvedbeni, kot producentski, ki morajo biti, kjer so! Prav takšne elementarne začimbe dajejo zgodbi o The Rolling Stones dodatno avtentično srž, ki se ji tako tudi kompilacija »Grrr!« ne ogne.

Prvi CD pelje poslušalca dalje do enega najbolj izvirnih riffov rock ere v Satisfaction, kjer je kljub prvinski trivialnosti moč izluščiti cel kup malenkosti v vižah Richardsove kitarske igre (s kombiniranjem rabe njegovega »fuzz boxa«), do bas linije v kontrapunktu.  Vendar pa zgodnje The Rolling  Stones vizije rock 'n' rolla skladbe, kot so 19th Nervous Breakdown, Paint It Black (vržena rokavica George Harrisonu – beri: integracija sitarja), pa  Have You Seen Your Mother (Standing In the Shadow)? skoraj ne bi mogle definirati! Tu sta »v Beatlovski pričeski« urezani Ruby Tuesday in We Love You, pa As Tears Go By, ki poudarjajo že v zgodnji eri prirojen občutek skupine za rahločutno sofisticiranost in melodičnost, ki je lahko odpirala vrata tudi simfoničnim aranžmajem. Vseskozi v brezsramnem dialogu s hedonističnim ekscesom, kopreno tesnobe podedovano iz zapuščine bluesa, v drvež prefinjeno plasiranega uporništva, ki je srkala v svoje kolesje generacije teenagerjev.

CD številka »2« odpre Jumping Jack Flash. Odraz drugega CDja je večja preciznost kitarske igre (zahvaljujoč virtuoznosti Micka Taylorja), rast aranžmajev, še več definiranost kompozicij. Podkovanost skladb z dodatnimi tolkali, vključevanje  rabe tamburina in plejade »šejkerjev« Micka Jaggerja postaja vse bolj in bolj dejavno, kontrastiranje obrazov sofisticiranosti (You Can't Get Always What You Want) in grobostjo, ki je ne definira nujno rezget kitar, kot je to v Sympathy For The Devil s kombinacijo piana, infektivnega vokalnega ekscesa Micka Jaggerja in pavijanskega tuleža spremljevalnih vokalov, je še izdatnejše. Tu je vključevanje aranžmajev za pihala, piano, orgle, vokalne harmonije spremljevalnih vokalov. Brian Jones je v tistem času pil kot žolna zato je večino pomembnih snemanj, ki povzemajo kultne hit standarde drugega CDja zamudil, kljub njegovi primordialni eksplozivni briljanci, kar se okretnosti kitarske igre tiče. Točki kot so Wild Horses, Brown Sugar in Heartbreaker prinašajo avanturistične pohode skupine v funk in country, ki sočno polni preverjen rock 'n' roll kalup zasedbe. Rona Wood dodaja v It's Only Rock N' Roll novo kvalitativno komponento v skupino. Kar se produkcije zvoka tiče, odnaša ravno delo skupine z Jimmyjem Millerjem zmagovito mesto v zgodovini The Rolling Stones. Z njim so The Rolling Stones izpostavili svoje elemente posesivnega eroticizma, temnih sil bluesa, grabežljivega uporniškega ekscesa, obenem pa zrasli v luči komponiranja in aranžmajih. Temu seveda ne uide niti preroška Gimme Shelter (beri: »Altamount«), ki je prevzetno vplivala tudi na takšne mojstre, kot so bili Grand Fink Railroad.

Tretji CD odpre sofisticirani in s funk disko ritmom podloženi erotični »izvijač« Miss You, zmagoviti vrhunci ere osemdesetih pa so še Start Me Up z ubijalskim riffom, Beast Of Burden, Respectable, Emotional Rescue, tu je orjaška Undercover Of The Night in Mixed Emotions. V producentskem oziru manj prepričljivo nadaljevanje kariere skozi osemdeseta za skupino, česar ne skriva niti odlični spomin kavarniške afere na Havajih v skladbi Waiting On A Friend. Kljub temu odseva tretji CD naravni proces zorenja skupine v peto dekado obstoja, ki kljub primanjkljaju zvočne topline ne izgublja pravega The Rolling Stones naboja in karizme, kar sklene izmed hitov Don't Stop.

Tretji plošček zaokrožujeta novi skladbi Doom And Gloom ter za njo One More Shot. Zanimivo je, da sedi za producentsko taktirko pri obeh novih skladbah Don Was, ki je »krivec« za pretirano poliranje zvoka kasnejših del skupine, ki je delo na obeh novih dejanjih skupine izvrstno opravil. Obe novi skladbi sta namreč kitarsko orientirani skladbi. V obeh se Richardsovi riffi šopirijo z intenziteto kot le redkokdaj, že skorajda  s provokacijo AC/DC riffa, kar je odlična napoved za prihodnji The Rolling Stones album (v kolikor do njega sploh pride). Vse pa je seveda pomembno od tega na katerega producenta se bodo The Rolling Stones obrnili. Novi skladbi dokazujeta, da The Rolling Stones niso izgubili naboja, magična kemija med Richardsom in Jaggerjem  pa ob tem ohranja polno nabite saržerje. Obeti so torej dobri.

Tej kompilaciji ne moreš dodati ničesar. Ne moreš ji odvzeti ničesar. V petih dekada obstoja skupine, so združeni največji trenutki enkratnih The Rolling Stones, skupne, ki je zaznamovala generacije, zaznamovala razvoj rocka, utemeljila standarde, ki jih pooseblja pravzaprav sleherna inkarnacija rock skupine kasnejših generacij pa tudi novega milenija.

Kaj sploh povedati o skupini o kateri je zgrajen mit, legenda? Nova kompilacija ob počastitvi 50. obletnice delovanja The Rolling Stones. Trojna kompilacija z vsemi najznamenitejšimi hiti in veste s čim še? Dvema povsem novima skladbama. Kljuseta torej še vedno kažejo artistične življenjske znake.

Kronološko sosledje od prvinskih začetkov, kjer se nazorno vidi od kod izvira ljubezen do glasbe te legendarne skupine. Delta blues. Prve štiri skladbe te kompilacije so predelave klasičnih izvirnikov od Chuicka Berryja do Willija Dixona in predstavljajo mini vodič do srčike korenin skupine. Seveda že te nazorno pričajo, da so zgodnji The Rolling Stones prikrojili te izvirnike svojemu edinstvenemu razumevanju glasbe skozi prizmo rock 'n' roll ekscesa. Od ekstravagantnega šobljenja in pačenja Micka Jaggerja pri oblikovanju specifičnega melosa in odzvena verzov vokalnih linij, do svojstvenega brnenja namerno glasnega kitarskega žvenketa naveze Richards / Jones. Prvi CD ne bi mogel povzemati bolj pristni odtis izvirnega greha te skupine. Vse odigrano v prvem poizkusu, vse prvinsko, iskreno in nadvsem z značajem pionirsko revolucionarne izzivalnosti. Slečen, gol in bos rock 'n' roll, ki do zob oborožen z originalno kemijo kreativnega nukleusa Jagger/Richards skoval glasbeno zapuščino, čigar veličine ne upa z dvomi spodjedati prav nihče v tej galaksiji. Vse je ohranjeno. Ob genialnem pogumu skupine, so tu tudi »fuši«, tako izvedbeni, kot producentski, ki morajo biti, kjer so! Prav takšne elementarne začimbe dajejo zgodbi o The Rolling Stones dodatno avtentično srž, ki se ji tako tudi kompilacija »Grrr!« ne ogne.

Prvi CD pelje poslušalca dalje do enega najbolj izvirnih riffov rock ere v Satisfaction, kjer je kljub prvinski trivialnosti moč izluščiti cel kup malenkosti v vižah Richardsove kitarske igre (s kombiniranjem rabe njegovega »fuzz boxa«), do bas linije v kontrapunktu.  Vendar pa zgodnje The Rolling  Stones vizije rock 'n' rolla skladbe, kot so 19th Nervous Breakdown, Paint It Black (vržena rokavica George Harrisonu – beri: integracija sitarja), pa  Have You Seen Your Mother (Standing In the Shadow)? skoraj ne bi mogle definirati! Tu sta »v Beatlovski pričeski« urezani Ruby Tuesday in We Love You, ki ob As Tears Go By, ki poudarjajo že v zgodnji eri prirojen občutek skupine za rahločutno sofisticiranost in melodičnost, ki je lahko odpirala vrata tudi simfoničnim aranžmajem. Vseskozi v brezsramnem dialogu s hedonističnim ekscesom, kopreno tesnobe podedovano iz zapuščine bluesa, v drvež prefinjeno plasiranega uporništva, ki je srkala v svoje kolesje generacije teenagerjev.

CD številka »2« odpre Jumping Jack Flash. Odraz drugega CDja je večja preciznost kitarske igre (zahvaljujoč virtuoznosti Micka Taylorja), rast aranžmajev, še večja definiranost kompozicij. Nadalje podkovanost skladb z dodatnimi tolkali, vključevanje rabe tamburina in plejade »šejkerjev« Micka Jaggerja postaja vse bolj in bolj dejavno. Kontrastiranje obrazov sofisticiranosti (You Can't Get Always What You Want) in grobostjo, ki je ne definira nujno rezget kitar, kot je to v Sympathy For The Devil s kombinacijo piana, infektivnega vokalnega ekscesa Micka Jaggerja in pavijanskega tuleža spremljevalnih vokalov, je še izdatnejše. Tu je vključevanje aranžmajev za pihala, piano, orgle, vokalne harmonije spremljevalnih vokalov. Brian Jones je v tistem času pil kot žolna zato je večino pomembnih snemanj, ki povzemajo kultne hit standarde drugega CDja zamudil, kljub njegovi primordialni eksplozivni briljanci, kar se okretnosti kitarske igre tiče. Točke kot so Wild Horses, Brown Sugar in Heartbreaker, prinašajo avanturistične pohode skupine v funk in country, kar sočno polni preverjen rock 'n' roll kalup zasedbe. Nezavedni punk sentiment Rona Wooda dodaja v It's Only Rock N' Roll novo kvalitativno komponento v skupino.

Kar se produkcije zvoka tiče, odnaša ravno delo skupine z Jimmyjem Millerjem zmagovito mesto v zgodovini The Rolling Stones. Z njim so The Rolling Stones izpostavili svoje elemente posesivnega eroticizma, temnih sil bluesa, grabežljivega uporniškega ekscesa, obenem pa zrasli v luči komponiranja in aranžmajih. Temu seveda ne uide na drugem CDju te kompilacije niti preroška Gimme Shelter (beri: »Altamount«), ki je prevzetno vplivala tudi na takšne mojstre, kot so bili Grand Funk Railroad.

Tretji CD odpre sofisticirani in s funk disko ritmom podloženi erotični »izvijač« Miss You, zmagoviti vrhunci ere osemdesetih pa so še Start Me Up z ubijalskim riffom, Beast Of Burden, Respectable, Emotional Rescue, tu je orjaška Undercover Of The Night in Mixed Emotions. V producentskem oziru manj prepričljivo nadaljevanje kariere skozi osemdeseta za skupino, česar ne skriva niti odlični spomin kavarniške afere na Havajih v skladbi Waiting On A Friend. Kljub temu odseva tretji CD naravni proces zorenja skupine v peto dekado obstoja, ob primanjkljaju zvočne topline zaradi loščenja zvoka, pa tudi tretji plošček ne izgublja pravega The Rolling Stones naboja in karizme, kar sklene izmed hitov Don't Stop.

Tretji plošček zaokrožujeta novi skladbi Doom And Gloom ter za njo One More Shot. Zanimivo je, da sedi za producentsko taktirko pri obeh novih skladbah Don Was, ki je »krivec« za pretirano poliranje zvoka kasnejših del skupine. Delo na obeh novih dejanjih skupine pa je izvrstno opravil. Obe novi skladbi sta namreč kitarsko orientirani skladbi. V obeh se Richardsovi riffi šopirijo z intenziteto kot le redkokdaj, že skorajda  s provokacijo AC/DC riffa, kar je odlična napoved za prihodnji The Rolling Stones album (v kolikor do njega sploh pride). Vse pa je seveda pomembno od tega na katerega producenta se bodo The Rolling Stones obrnili. Novi skladbi dokazujeta, da The Rolling Stones niso izgubili naboja, magična kemija med Richardsom in Jaggerjem  pa ob tem ohranja polno nabite saržerje. Obeti so torej dobri.

Tej kompilaciji ne moreš dodati ničesar. Ne moreš ji odvzeti ničesar. V petih dekada obstoja skupine, so združeni največji trenutki enkratnih The Rolling Stones, skupne, ki je zaznamovala generacije, zaznamovala razvoj rocka, utemeljila standarde, ki jih pooseblja pravzaprav sleherna inkarnacija rock skupine kasnejših generacij pa tudi novega milenija. Čaka vas trojna doza obilnega glodanja velike zapuščine rock n' rolla in odlična priložnost, da nadgradite svojo zbirko The Rolling Stones kompilacij, ki obsega tovrstne izdaje od»Made In The Shade« (1975) do »Forty Licks« (2002).


Skladbe

 
1. Come On
2. Not Fade Away
3. It’s All Over Now
4. Little Red Rooster
5. The Last Time
6. (I Can’t Get No) Satisfaction
7. Time Is On My Side
8. Get Off Of My Cloud
9. Heart Of Stone
10. 19th Nervous Breakdown
11. As Tears Go By
12. Paint It, Black
13. Under My Thumb
14. Have You Seen Your Mother, Baby, Standing In The Shadow?
15. Ruby Tuesday
16. Let’s Spend The Night Together
17. We Love You
 
1. Jumpin’ Jack Flash
2. Honky Tonk Women
3. Sympathy For The Devil
4. You Can’t Always Get What You Want
5. Gimme Shelter
6. Street Fighting Man
7. Wild Horses
8. She’s A Rainbow
9. Brown Sugar
10. Happy
11. Tumbling Dice
12. Angie
13. Rocks Off
14. Doo Doo Doo Doo Doo (Heartbreaker)
15. It’s Only Rock ‘N’ Roll
16. Fool To Cry
 
1. Miss You
2. Respectable
3. Beast Of Burden
4. Emotional Rescue
5. Start Me Up
6. Waiting On A Friend
7. Undercover Of The Night
8. She Was Hot
9. Streets Of Love
10. Harlem Shuffle
11. Mixed Emotions
12. Highwire
13. Love Is Strong
14. Anybody Seen My Baby?
15. Don’t Stop
16. Doom And Gloom
17. One More Shot

Glasbeniki

Mick Jagger - vokal
Keith Richards - kitara
Ron Wood - kitara
Brian Jones - kitara
Mick Taylor - kitara
Bill Wyman - bas kitara
Charlie Watts - bobni


Komentarji



 

Sveže vsebine

  • Novica
    Raven bodo izdali novi koncertni dokument!
  • Novica
    Burning Witches predstavljajo besedilni...
  • Novica
    Mark `Shark`Shelton in David T. Chastain...
  • Novica
    CoreLeoni predstavljajo video za skladbo `All...
  • Novica
    Mark Knopfler & Band, sobota, 29.06.2019,...

Hitre povezave

  • Zadnje novice
  • Prihajajoči dogodki
  • Oglaševanje na našem portalu
  • Kontakt

Naši partnerji

  • Buba
  • Agencija 19
  • Contabo
  • Zed Live
  • FV Music
  • Vivo Concerti

©2006-2025 www.RockLine.si. Vse pravice pridržane.

na vrh