Legendarni art rockovski praporščaki Marillon so imeli lepo navado, da so iz praktično vsake nove studijske izdaje izbrali vsaj eno reprezentativno skladbo, ki je izšla v obliki promocijskega singla. Samo enkrat v njihovi karieri pa se je zgodilo, da je single izviral z aktualnega koncertnega albuma. Za promocijo svojega drugega uradnega koncertnega dosežka, dvojne klasike "The Thieving Magpie" (1988), so povlekli precej neobičajno potezo in za single izbrali sila povprečno skladbo "Freaks", ki pa je bila v tem večeru ne glede na to odigrana izjemno doživeto, tako kot je bilo to vselej značilno za te progresivno rockovske velemojstre. Poslavljajoči se Fish in druščina so jo izbrali predvsem kot posvetilo vsem zvestim članom njihovega fan kluba, kateri sami sebe imenujejo 'freaks' (po domače nakaze).
Ta izdaja vendarle ni popolnoma brez vrednosti, saj razen tega, da je dandanes precej redka in jo ne more najti ravno vsak zbiratelj, v 12-inčni vinil oziroma CD-podobi kot dodatek vsebuje še koncertne verzije klasik "Kayleigh", "Childhoods End? (v skrajšani obliki)" ter "White Feather". Tudi slednje tri gradnike "Misplaced Childhood" (1985) koncepta je moč najti na "The Thieving Magpie", zato ne predstavljajo nič posebnega ali novega.
Lahko bi se reklo, da "Freaks (Live)" predstavlja simbolično slovo od Fishevega obdobja, saj je bil v času izida zadnja uradna izdaja s karizmatičnim škotskim velikanom v glavni vlogi. Po izboru sicer na splošno kakovostnega koncertnega materiala se prav gotovo ne uvršča med njihove najbolj odmevne single izdaje, a je vseeno, poleg izjemne zbirateljske vrednosti, lep zaključek neke ere.

na vrh