Sekstet ima to posebnost, da združuje v svojih vrstah alt saksofon in ta posebnost daje skupini dotik prepoznavnosti, kajti glede na dejstvo, da izhaja na temeljih zapuščine nemških hard rock skupin, kot so Bonfire, Frontline, Jaded Heart, bi bilo naivno od Human Zoo pričakovati ali celo zahtevati glasbeno revolucijo v avtorski ustvarjalnosti.
Zasedba goji moderno glasbeno špuro melodične rock šablone, ki se obilno bohoti zlasti danes v Skandinaviji, na kar namigujejo seveda antemsko naravnani melodični napevi, zlasti v refrenih in skrb za melodično čistost, dorečenost in jedrnatost, ki se seveda peča z AOR momentom preko albuma. Human Zoo posedujejo odlično bombastično produkcijo. To pot so pridobili k sodelovanju izkušenega Chrisa Lausmanna (ex-Frontline, ex-Bonfire), ki je zadržal vso bombastiko predhodne produkcije in jo še kanček poglobil, glede na nekoliko ostrejšo produkcijo predhodnega albuma skupine. V zvoku so jasno izpostavljeni vsi gradniki glasbe Human Zoo z avtoritativnim in dominantnim čistim, melodičnim vokalom v središčni legi, ki uspešno kljubuje vsem mogočim vokalnim legam. K sicer čisti barvi glasu, dodaja občasno ščepec grlenosti, kar silno godi v doseganju splošnega hard rock občutka na albumu.
Solaž na saksofonih je dovolj in neverjetno je kako preko albuma kompatibilno in složno deluje dodatek saksofona v skladbah. Klaviature so razločno izpostavljene krepijo bombastiko v atmosferi, bas noga je jasno slišna, seveda pa ostaja specifika nemške produkcije v hard rocku nekoliko naprej potisnjeno riffanje, kar tudi hipoma razkrije poreklo germansko Human Zoo.
V štirih letih so imeli fantje ogromno časa, da so resnično poskrbeli za vse detajle, jih okrasili in izpilili do skrajne zabele v glasbenih aranžmajih. Vokal je prožen in mehak dovolj v rabi angleškega jezika v verzih. "Eyes Of A Stranger" je v smislu izrazne dovršenosti jasen korak navzgor za skupino in z njim Human Zoo uspešno cementirajo svojo izrazno-zvočno špuro, katere se znajo na prihodnjih albumih še čvrsteje okleniti. V aranžmajih so skladbe precej močnejše in prepričljivejše, ko jih primerjamo s sicer kvalitetnih predhodnikom "Over The Horizon".
Tu je nekaj melodičnih antemov kot je In The Top, pa zaključna 10.000 Years Ago, ki zvenia moderno popadljivo v slogu glam revitalizma skupin tipa H.E.A.T., The Poodles, Fatal Smile. Udarna polbalada Everything Changes je sicer odlično stkana skupaj, v svojem ritmičnem podvozju in načinu ubiranja akordov v kitici, pa ne skriva klasičnega Def Leppard predznaka! Reference Leppard skladbe tu niti ni potrebno omenjati, saj si jo še danes sposojajo prav vse nove in novejše skupine v melodičnem hard rocku. Nadalje skladba The Answer v osnovnem riffu povleče strupeno na Gotthard klasiko Anytime Anywhere, sicer neposrednega koketiranja z Gotthard ni čutiti preko albuma, seveda pa je Human Zoo tudi naslov enega izmed Gotthard albumov, zato je po tej plati moč sklepati, da sodijo Gottahrd med vzornike skupini Human Zoo. Skaldbe na albumu so razgibane dovolj, tako da nevarnosti, ki bi vodile k občutku, da Human Zoo reciklirajo sami sebe, ni. Prav tako dosegajo enakovreden nivo visoko kvalitetnega aranžiranja, zato boste osebne favorite iskali ti pot sami, saj med skladbami ni kakovstnih nihanj.
"Eyes Of A Stranger" je zelo dober novi studijski album skupine Human Zoo. Všečen bo prav vsem ljubiteljem melodičnega Skandi rock revitalizma, pa tudi klasične zapuščine nemških melodičnih rock skupin. Plošča zna biti všečna celo tistim, ki poznate kasnejša dela skupine, kot je Edguy. Zelo kvaliteten izdelek seveda ne nosi predznaka prelomne glasbene vizije. V tem oziru seveda čutiš rabo nekaterih standardnih rock klišejev, vendar temu se v takšni silni zasičenosti scene s skupinami praktično ni mogoče danes več izogniti. Skupina Human Zoo je s tretjim albumom uspela definrirati temelj glasbene usmeritve, ki jo bo poglabljala v naslednji dekadi, zato bo mogoče z velikim navdušenjem spremljati v prihodnje njegovo nadgradnjo.

na vrh