Prišel je torej čas za vračilo uslug. Košir je namreč pred nekaj leti pomagal organizirati po Sloveniji klubske turneje izvajalcem, kot so (že razpadli) Finci Turku Romantic Movement, Kanadčanoma Neilu Leytonu in Morganu Finlayu in Američanu Jamesu Apollo-u. Tako je na svojo stran pridobil k sodelovanju producenta Ramija Halina, kot tudi kitarista Mikaela Lundina (es-Neil Leyton), bivšega Turku Romantic Movement klaviaturista Joonasa Granquista, tu pa sta tudi Finca Heikki Rasi na tolkalih in Juho Viljanen na pihalih.
Pred nami je dobre pol ure preprostega in slečenega rock "drivea", ki na mednarodno prizorišče ne prinaša glasbene revolucije, je pa v Slovenijo zanesel nov trendovski vetrič, ki veji sicer po razvitem svetu že celo desetletje. "Enfant Terrible" takoj opozori, da so na albumu glasbeniki, ki vedo kako se rečem streže v studiu. Preprost, podkožno invaziven indie rock, ki mu lahko prisluhnemo ob sleherni uri, gradijo naravni zvočni kolaži, ki dosegajo v produkciji zahtevano živ, topel in dinamičen zvok. Globoke filozofije teh devet pesmi ne skriva, so pa spravljene skupaj kvalitetno in zdržijo v vseh zahtevanih značajskih iztočnicah rock korektnosti.
Slovensko tuja naveza učinkuje. Tu so leta izkušenj, znanje in veščine pristopanja, ki se izkazujejo zlasti v plasiranju kratkih jedrnatih in izpostavljenih rockovskih vsebin. Prihod White Stripes je marsikaj spremenil na rockovskem prizorišču. Če ob tem poslušaš še The Rolling Stones in se družiš s prijatelji kot so Turku Romantic Movement in Neil Leyton, nosiš Mando Diao pričesko, gotovo ne moreš ustreliti mimo tarče.
Izak Košir, kot glavni akter projekta, je uspel v svojih avtorskih skladbah izpostaviti natanko to kar je treba izpostaviti. Kompatibilno petje, centralno umeščenega vokala, ki si uspešno izposoja v nekaj nižje intoniranih vsebinah celo Iggy Popa , kot je to recimo v skladbah If You Were Mine ali Cigar Superstar, sicer pa je njegova barva glasu melanholičnega akcenta in preprost, a jedrnat izrazni pristop vseskozi tisti dejavnik, ki ne zaide niti za trenutek v slepo ulico nerodno zamaskiranega - praznega nizanja verzov.
Glasbeniki spretno razbijajo nevarnost, da bi predvidljiva zasnova pesmi zapadala v monotono dolgočasje "že slišanega". To razbijajo z dodatki ksilofona in/ali grenkim ječanjem solaž slide kitare(Emerald Green), ko tudi na moč posrečenim gibom minimalizma, ki ga ujame dodatek pozavne v skladbi The Death Of Romance. Vešče prevzema pozornost tudi odločna kitarska fraza podkrepljena s čvrsto potentnim plesnim "disco beatom" v skladbi In Line. Tu dosegajo glasbeniki želeni domet še posebej uspešno s trivialnimi in racionalnimi zaključki. Preprosto igranje akordov opremljajo z vah-vah efektom, efektom reverba in/ali stereo chorusa. Dobrodošla studijska kozmetika. S podobno vsebino, kot v In Line, se srečamo tudi v retro šolski The Dandy Song, kjer znova zadiši po The Rolling Stones politiki. Tu dodajajo potrebno dinamiko skladbi zlasti klaviature v dialogu s kitarsko frazo, ki gradi pravšnjo platformo za hudomušne vokalne harmonije žensko moškega dueta. Atmosfera albuma je melanholična in mnogokrat tudi mračna, lenobno zasanjana, vokal "odskoči" v izbiranju pristopa občasno skoraj pretirano patetično, kot denimo v refrenu, sicer ene boljših skladb tega albuma Cigar Superstar.
Ko pogledamo skozi prerez albuma, ugotovimo, da je zložen s preprostimi, predvidljivimi, kratkimi in jedrnatimi gibi strogega minimalizma, kakršnega zahteva pristop v indie rocku. The Toronto Drugbust posedujejo ob tem dovolj znanja in veščine za uspešno sledenje smeli kompatibilnosti jasnega združevanja glasbene zgodbe tega albuma. Album je ujeti trenutek indie rock gibanja, ki se je korenito razbohotil v Zahodni Evropi. "Enfant Terrible" je za Slovenski prostor silno zanimiv in kvaliteten album. Deluje sveže in odstira nov poligon, ki se komaj zapolnjuje v mozaiku slovenskega rock prizorišča. Po zadnjem albumu zasedbe Tide "Regeneration", je The Toronto Drugbust projekt pravih rockovskih vzmetnic, ki lahko v prihodnje obeta še mnogo zanimivih glasbenih potez in opozori nase tudi na mednarodnem prizorišču. Prepustimo se mu, da nas zapelje tako slikovito, kot s prvencem, tudi v prihodnjih akcijah.

na vrh