Bwase nwge so drzni, mestoma pravzaprav surovi garažni neprilagojenci. Uganili ste, fantje ne zganjajo revolucije, temveč obratno ostajajo zvesti minimalizmu v vseh godbenih elementih, skozi pore katerega uhajajo hlapi edinstvene in nepotvorjene magičnosti. Ton slednji daje skrajno popadljiva vokalna naravnanost Nevija Kmetca, katerega neopisljive glasovne karakteristike navijajo v korist oglašanja jamskega človeka na vrhuncu ejakuacije. Na moč produktivno je tudi riffovsko obračanje Gorazda Brneta, ki uspe iz preprostih motivov iztisniti nezamerljivo bero organskosti in žmohta. Polnomastni kitarski riffi se vztrajno lepijo ob kolesje bazične, a v vseh pogledih suverene ritmične sekcije, vajene nepredvidljivih obratov in manevrov, ki po večini ostajajo dolžniki stare rokerske šole. Slednji ostajajo ob pomanjkanju žanrske fleksibilnosti toliko bolj nepogrešljiv generator energije, ki v curkih bruha vse od uvodnega punk rokersko inspiriranega rafala "Mind Creation" naprej. Bosonožci tabuje v nadaljevanju učinkovito razbijajo z bizarnim "Hot Dogs", visokooktanskim rock & roll degenerirancem "It Could be You" in kanček bolj spravljivo "She Is Real", vse do nedvomnega favorita "Glider", ki ob opaznem pomanjkanjem smisla za stilsko dovršenost na višku zaključi tale hecno uglasbeni venček prvinskih nagonov.
Bwase nwge so s splavitvijo demo posnetka v obtok spravili protistrup predvidljivosti mainstreamovskega rock dogajanja na slovenskem. Veseli tudi dejstvo, da se fantje pri redčenju meglic patetične monotonije ne poslužujejo uporabe nenavadnih inštrumentov ali abstraktnega kombiniranja slednjih, s katerimi bi stopili iz množice, temveč prisegajo na radikalnost in pristne arome garažne arogance in predrznosti, zabeljeno z zvrhano mero humorja in sarkazma. Nekaj je gotovo. Za Bwase nwge je preoblačenje v formalno rokersko toaleto pravzaprav enako blasfemični zlorabi glasbenih načel - omenjeno je peterec raje zamenjal za gnusno kombinezonsko odpravo, ki se v "rahlo" razdraženem razpoloženju nesramno zaganja ob bok uglajenosti konvencionalnih glasbenih prijemov.

na vrh