Univers Zero so z Ceux du Dehors do takrat verjetno dosegli vrhunec svojih ustvarjalnih moči, vendar pa ni bilo časa za odmor. Spet so intenzivno nastopali v živo, predvsem na manjših prizoriščih. Med vsem tem časom jim je uspelo najti čas, da leta 1983 za japonski trg izdajo singel s tremi novimi skladbami. Za zasedbo kot je Univers Zero so singli bili praktično neobstoječi, ampak japonski trg je vedno bil znan po tem, da je iz večine izvajalcev znal izvabiti še nekoliko več kot drugi svetovni trgi.
Plošča je bila skoraj dvajset let pozabljena, ali bolje rečeno izjemno iskana med zbiratelji, nakar se velik ljubitelj glasbe in lastnik založbe Cuneiform, Steve Feigenbaum, v sodelovanju z Danielom Denisom (vodjo skupine), odloči za izdajo male plošče na zgoščenki. A ne bi imelo ravno veliko smisla izdati dvajset minutnega albuma, zato so trem izvirnim skladbam dodali še nekaj drugih redkosti.
Prva kompozicija je precej netipična za Univers Zero v tistem obdobju. Vidi se, da je Daniel Denis bil privrženec Magme, tokrat je namreč prisotna kombinacija vzhodno evropske folk glasbe in avantgarde, ki jo je Magma tako rada uporabljala na prvih dveh albumih (kasneje le redko).
Pri "Before The Heat" se opazi vpliv King Crimson, še posebej njihovih bolj ambientalnih in avantgardnih zadev. Skladba pravzaprav nima nekega vrhunca in uvoda, v glavnem gre za improvizacije, je pa zato atmosfera toliko boljša.
Pri naslednji skladbi lahko slišimo kako so Univers Zero zveneli v živo. Čista improvizacija s podobnim demonskim ozračjem kot na prejšnji pesmi.
"Influences" je še tretje delo na tem albumu, ki je bilo posneto v studiu, ni pa bilo uvrščeno na singel (ta čast je pripadala le prvim trem skladbam). Spet tipična kompozicijska dovršenost in izredni večplastni aranžmaji.
"Triomphe des Mouches" je iz albuma Ceux du Dehors (1981) in je tokrat odigrana v nekoliko podaljšani različici z drugačnim aranžmajem – gre za popolnoma drugo zasedbo z mnogimi drugačnimi inštrumenti kot na studijskem albumu. Še posebej je razvlečen uvod in najbolj dinamičen del. Pri mnogih zasedbah bi me to motilo, a Univers Zero znajo narediti tako zanimive improvizacije, ki te kar posrkajo vase.
Za konec pa še živa izvedba "Complainte" iz prvenca 1313, kjer se sliši tako improvizacijska kot tudi kompozicijska plat te izvrstne belgijske zasedbe.
Da ne bo kdo mislil, da gre pri Crawling Wind za neke arhivske ali drugorazredne posnetke. Vse nove skladbe so na izredno visokem nivoju in tipično za Univers Zero, odigrane do perfektnosti natančno. Seveda ne manjka tudi improvizacij, ki so bile še posebej pomembne med živimi nastopi. Tudi tam možje nič manj ne blestijo. Če kdo pričakuje jazzovske ali rockerske improvizacije, se lahko hudo ušteje. Tukaj gre za čisto avantgardo v stilu King Crimson (inštrumentali na In The Wake of Poseidon in Larks' Tongues in Aspic). Na svojih uradnih studijskih albumih Univers Zero niso nikoli tako nazorno pokazali svojih vplivov (razen komorne klasične glasbe), tu pa se sliši vpliv tako Magme kot King Crimson.
Poleg same glasbe, veliko informacij poda tudi sama knjižica, ki je opremljena z obsežno biografijo o zasedbi, vse od začetkov iz leta 1973, do raznih stranskih projektov, v katerih so sodelovali člani. Vidi se tudi kakšne spremembe je skupina doživljala med časom od leta 1981 in albuma Ceux du Dehors do leta 1984 in albuma UZED, kjer je igrala čisto drugačna zasedba. Vidi se, da Daniel Denis ni kar čez noč zamenjal vseh glasbenikov, temveč se je to zgodilo postopoma, začenši z violinistom in igralcem na pihala, ki sta ju zamenjala igralca na podobnih inštrumentih.
Crawling Wind ne bom štel med njihove najboljše izdelke, kljub temu pa so tiste stvari, ki so tukaj dobre, tako dobre kot njihove najboljše kompozicije. Še posebej izstopata "Toujours Plus A L'est" ter "Influences". Album nazorno prikaže dve plati Univers Zero – tisto čisto kompozicijsko z izjemno naprednimi, skoraj klasičnimi aranžmaji ter tisto bolj eksperimentalno, kjer je možno prav vse. Pomemben izdelek za vse ljubitelje te klasične rock in opposition zasedbe.

na vrh