• Domov
  • Kontakt
  • Oglaševanje
Rockline - spletni portal za rockerje



  • Domov
  • Novice
  • Recenzije
  • Reportaže
  • Intervjuji
  • Rocklajna
  • Izvajalci
  • Dogodki
  • Nagradne igre
  • RockLine TV

Iskanje po strani

Koledar dogodkov

december 2025

Prejšnji mesec Naslednji mesec
 
December 2025
P T S Č P S N
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Scorpions: Comeblack

25. maj 2012 Urban Bolta Scorpions

Trajanje albuma: 54:04
Produkcija: Mikael Nord Andersson, Martin Hansen
Datum izdaje: 2011
Založba: Sony Music
Možnost nakupa: Klikni za nakup
Ocena:
 3.0
Scorpions: Comeblack

Ko so legendarni nemški heavy metalci Scorpions leta 2010 izdali album »Sting in the Tail« in napovedali poslovilno svetovno turnejo ogromne datumske razsežnosti, je vse kazalo, da bo to njihov zadnji album. A sredi turneje so se Nemci znova zaprli v studio in izdali kompilacijski album »Comeblack«, navidezno sestavljenega iz dveh delov: ponovno posnetih klasik avtorskega izvora in priredb klasik drugih izvajalcev, izhajajočih iz šestdesetih in sedemdesetih let prejšnjega stoletja. Album je prišel kot še poslednje darilo njihovim zvestim fenom, ki so jih tekom dolgoletnega delovanja bodrili na vsakem koraku - v dobrem in slabem. Verjetno so sredi koncertne turneje Škorpijoni začutili še poslednjo željo po poigravanju med snemalnimi napravami, sredi katerih so preživeli neverjetnih petinštirideset let, plod česar je bil že devetnajsti, to pot menda res zadnji studijski izdelek.

Prva polovica albuma sestovji iz zimzelenih hitov Scorpionsov kot so Rock You Like A Hurricane, No One Like You, Still Loving You, Wind Of Change in drugih. Te skladbe še danes predstavljajo železno ogrodje vsakega koncerta Škorpijonov, tekom stalnega igranja istih kompozicij pa so pesmi zvodenele, zato so jih Škorpijoni podzavestno začeli opremljati z novimi aranžmaji in jih z majhnimi prijemi zavijati v nove zvočne podobe. Seveda govorimo o minimalističnih spremembah, ki podmazane s kristalno zloščenim zvokom na albumu »Comeblack« njihovim klasikam dahnejo pečat 21. stoletja. Nemci se namreč niso nikoli ustavljali v času, ampak so zvesto sledili trendovskim glasbenim smernicam in jih modro vpenjali v svoj unikaten stil, kar se jim je sfižilo le malokrat. Novoposnete klasike poleg modernega pridiha vsebujejo tudi dobršno mero sterilnosti, za katero je poskrbela producentska dvojica v sestavi Mikaela Anderssona in Martina Hansena. Kitarski liniji Matthiasa Jabsa in Michaela Schenkerja sta jasno definirani in ne dovoljujeta nikakršnega improviziranja v konglomeratu žmohtnosti, kot je to značilno za produkcijsko manj dodelane celote. V tej luči od izvirnika najbolj odstopa epska The Zoo, originalno iz albuma »Animal Magnetism« (1980), v kateri Jabsovi solo prijemi na kitari in Kottakovo udrihanje po bobnih zaživijo v popolnoma novi luči. Povsem zadovoljiv je tudi prispevek danes že 64-letnega vokalista Klausa Menie-ja, ki sicer celoten album odpoje kakšno oktavo nižje od originalnih izvedb, a vseeno pusti dober pečat in, roko na srce, tudi zavoljo studijskih popravkov še vedno zveni sveže.

Drugi del albuma sestavljajo priredbe komadov povečini klasičnorockovske branže, ki so jih davno tega navdahnili, da sledijo svojim sanjam, kot so se izrazili sami. Otvori ga skladba Tainted Love soul dive Glorie Jones, njen težkorockerski zvok pa zaradi neposrečene izbire nikakor ne najde svojega mesta v ušesih, mnogo bolje se odreže T. Rex posvetilo Otrokom revolucije, kateremu prepoznavno čisti in melodični Meinejev vokal dahne tipičen šarm Scorpionsov. Across The Universe in Ruby Tuesday sta očitni izbiri, Scorpionsi so se zaradi kultnosti originalnih izvajalcev poigrali z ognjem, a jim je v priredbah uspelo obdržati Beatlovski občutek nalezljivosti melodije oziroma dušo Rolling Stonesov. Vseeno pa se odpre vprašanje, komu so tovrstne priredbe sploh namenjene, vsakdo si bo namreč raje zavrtel Beatle, Kinkse ali Stonese, kot pa njihove novodobne težkorockerske priredbe. A nekaj je treba priznati. Scorpionsi so izbrane skladbe uspeli preobleči v sebi lastno rockovsko voltažo, karakterna moč skupine je znova privrela na dan in tako za finalni testament skupine premagala še enega zadnjih pustolovskih izzivov v karieri.

»Comeblack« je zadnji studijski album Škorpijonov, zato za vse oboževalce obvezen kos pohištva, saj je v njem ujet košček njihove zgodovine, medtem ko bodo povprečni ljubitelji skupine v želji po melodijah Scorpionsov še vedno raje posegali po njihovih klasičnih albumih. Scorpions so namreč skupina, ki je zaznamovala glasbeno dogajanje zadnjih desetletjih prejšnjega stoletja, zato moderen zvok ubije vso nostalgijo, s katero bomo danes že osivele Nemce hočeš nočeš vedno povezovali.


Skladbe

01. Rhythm Of Love
02. No One Like You
03. The Zoo
04. Rock You Like A Hurricane
05. Blackout
06. Still Loving You
07. Wind Of Change
08. Tainted Love (Gloria Jones)
09. Children Of The Revolution (T. Rex)
10. Across The Universe (The Beatles)
11. Tin Soldier (Small Faces)
12. All Day And All Of The Night (The Kinks)
13. Ruby Tuesday (The Rolling Stones)

Glasbeniki

Klaus Meine - vokal
Rudolf Schenker - ritem kitara
Matthias Jabs - glavna kitara
James Kottak - bobni, back vokal
Paweł Mąciwoda - bas, back vokal


Komentarji



 

Sveže vsebine

  • Novica
    Raven bodo izdali novi koncertni dokument!
  • Novica
    Burning Witches predstavljajo besedilni...
  • Novica
    Mark `Shark`Shelton in David T. Chastain...
  • Novica
    CoreLeoni predstavljajo video za skladbo `All...
  • Novica
    Mark Knopfler & Band, sobota, 29.06.2019,...

Hitre povezave

  • Zadnje novice
  • Prihajajoči dogodki
  • Oglaševanje na našem portalu
  • Kontakt

Naši partnerji

  • Contabo
  • Universal Music Slovenija
  • Agencija 19
  • Buba
  • Van Records
  • Agencija Gig

©2006-2025 www.RockLine.si. Vse pravice pridržane.

na vrh