Britanski prvaki progresivnega rocka Marillion so 16. maja 2014, za zadnji večer južnoameriške 'Best Sounds' turneje, nastopili v čilskem glavnem mestu Santiagu, kjer so z izjemnim nastopom navdušili obiskovalce dvorane Teatro Caupolican. Končni rezultat omenjenega dogodka je bil dvojni, božični koncertni album z naslovom »Chile For The Time Of Year«. Seznam izvedb je bil tudi tokrat impresiven in odigran na vrhunski ravni, saj je vseboval nekatera najboljša poglavja iz njihove dolgoletne kariere, medtem ko je bil band skozi celoten večer odlično razpoložen.
Marillion privrženci se še dandanes ne morejo popolnoma zediniti ali je prav, da artrockovsko usmerjeni band s Hogarthom še vedno izvaja skladbe iz poponoma drugačnega, Fishevega obdobja, vendar je vsake toliko časa vseeno lepo slišati, da niso pozabili svojih neo-prog korenin in največjih komercialnih uspehov, zato je po svoje lepo, da se na tej dvojni koncertni poslastici nahajajo zimzeleni iz Fisheve ere kot so »Kayleigh«, »Lavender«, »Heart Of Lothian«, »Sugar Mice« ter »Warm Wet Circles«.
Iz Hogarthove ere, poleg obeh »Sounds That Can't Be Made« (2012) predstavnikov, 19-minutnega epa »Gaza« ter mračnega »Power«, večinoma prevladujejo standardi, ki izvirajo z začetka pevčevega druženja s kultno skupino. Med nekoliko novejše predstavnike sodijo čudovita verzija »Man Of a Thousand Faces«, »You're Gone«, zaključni posladek »Neverland« ter magnum opus »Ocean Cloud«, ki poleg »Gaza« predstavlja enega od dveh absolutnih vrhuncev tega koncertnega dokumenta. Lepo je tudi slišati, da se Marillion ne sramujejo izvajanja komercialnejše naravnanih del iz svoje bogate zakladnice kot so »Cover My Eyes«, »No One Can« ter »Hooks In You«, medtem ko ganljivi baladi »Easter« ter »Beautiful« vedno znova opomnita na družbenokritično ozaveščenost legendarne skupine ter na to, kako močna čustva so bila vložena v njun nastanek.
Omejena, božična izdaja »Chile For The Time Of Year« se ponaša z odličnim naborom koncertnih izvedb v režiji 'najbolj skrbno varovane britanske glasbene skrivnosti' oziroma najbolj spretnih kovalcev nesojenih hitov (z izjemo »Kayleigh«), katerih glasba je na trendovskih radijskih postajah dandanes tako rekoč prepovedana v korist drugorazrednih ali celo tretjerazrednih sodobnih skupin. »Chile For The Time Of Year« je precej redka izdaja, dostopna samo preko fankluba, vendar se jo vsekakor splača uvrstiti v Marillion koncertno zbirko že samo zaradi tega, ker se na njej nahajata tako »Gaza« kot »Ocean Cloud«, kar je res izjemna redkost in redko ponovljiv dogodek. Redek pojav pa je tudi slišati tradicionalno umirjenega in prijaznega Hogartha, kako nenadoma izgubi živce, ko mu nek preveč glasen, špansko govoreči 'fan' skorajda onemogoči, da bi lahko v miru napovedal »Ocean Cloud«.

na vrh