»Chicago at Carnegie Hall«, neuradno, med privrženci imenovan tudi »Chicago IV«, je bil prvi in obenem dvojni koncertni album v režiji ameriških jazzrockovskih (kasneje poprockovskih) velikanov Chicago, ki so tedaj na krilih prvih treh studijskih dosežkov želi nesluten artistični in komercialni uspeh. Chicago so bili aprila 1971 prva rock zasedba, ki je nastopila v prestižni dvorani Carnegie Hall in to z obsežnim repertoarjem, ki je od vseh sedmih članov zahteval zadnje atome moči.
Ob izidu je ta koncertni dokument trpel za slabo produkcijo, tudi na račun tega, ker tedanja akustika v dvorani Carnegie Hall ni odgovarjala konceptu rock banda, četudi se je ta ponašal z bogato pihalno sekcijo. Po zaslugi založbe Rhino Records, ki je album leta 2005 ponovno izdala v obliki trojnega albuma, je produkcija s pomočjo prenovljenega zvočnega miksa doživela precejšen preporod, kar omogoča občutno izboljšano poslušalsko izkušnjo, predvsem kar se tiče razločnosti posameznih inštrumentov v pihalni sekciji.
Album je bil posnet med tremi nastopi v dvorani Carnegie Hall v podporo »Chicago III« (1971) in vsebuje vse najboljše Chicago skladbe z njihovih prvih treh albumov kot so »Does Anybody Really Know What Time It Is«, »I'm a Man«, »Make Me Smile«, »Questions 67 and 68«, »Sing a Mean Tune Kid«, če se našteje le nekatere. Vsi trije glavni pevci, se pravi basist Peter Cetera, kitarist Terry Kath in klaviaturist Robert Lamm, so bili izvrstno razpoloženi, medtem ko je pihalna sekcija posebno poglavje zase kar se tiče odličnosti. Nekatere izvedbe vsebujejo različne vrste improvizacijskih sekcij med katere sodi tudi ločen uvod v »Does Anybody Really Know What Time It Is«, kateri vsebuje različne inštrumentalne proste forme.
Vse tovrstne inštrumentalne sekcije niso enako zanimive in nekatere, predvsem tiste, kjer gre prej kot ne za uglaševanje inštrumentov, znajo zaradi razvlečenosti na trenutke iritirati, kar je edini minus tega sicer navdušujočega koncertnega dokumenta. V vseh ostalih ozirih pa je »Chicago at Carnegie Hal« odlična zabava za vse, ki želijo podoživeti Chicago iz njihovega zgodnjega obdobja, ko še niso bili pretirano skomercializirani in so bili zanimivi tudi za marsikaterega bolj zahtevnega glasbenega ljubitelja, predvsem s področja jazz rock fusiona in progresivnega rocka.

na vrh