Akustični plošček prikaže izjemno moč skupine v današnji inkarnaciji. Odveč je ponavljanje dejstev, a vseeno. Za vsem tem stoji izjemno dolga kilometrina in kljubovanje na rockovskem prizorišču. Zlasti novo najden zagon, ki se iskri v agilnosti rednega koncertiranja skupine skozi zadnjih nekaj let. Nova skladba The Flame Still Burns se odlično uleže med klasike, vsebuje celo godalni aranžma (violina je dodana tudi v ozadje hita Feels Like The First Time), so pa Foreigner silno previdno pristopili k zadevi, saj si ne privoščijo kdove kakšnih širokopoteznih izletov, ki bi dišali po improvizacijskih jammih ali kakršnihkoli dodatnih glasbenih okraskih. Akustične verzije v svoji "goloti" torej sledijo pridno studijskim izvirnikom. Vokalni pristop senzacionalnega Kellyja Hansena, pa pridobiva v takšnem glasbenem okolju še večjo izrazno pronicljivost. Fool For You Anyway, ki izvira iz novega "Can't Slow Down" je na moč dobrodošla popestritev, kot tudi takoj za njo hit Say You Will, ki ga Foreigner na živih nastopih v zadnjih letih niso izvajali. K temu prišteješ še priredbo Presleyeve That's All Right, ki je ne smemo jemati preveč resno in glavnih zanimivosti je pravzaprav na prvem ploščku konec. Vredno je omeniti še to, da skupina raje "odreže" skladbo s fade outom v izhodu, kot da ohrani razvoj zaključka v dotiku improvizatorskega stopnjevanja (Double Vision, Feels Like The First Time). To ni ravno manira standardov pristopa, ki ga zahteva "izštekana" različica.
Drugi CD, ki predstavlja klasike odigrane na novo v studiu z novo postavo, odpre povsem nova Save Me, ki ohranja izjemno moč prepoznavne pragmatike Foreigner kombiniranja izdelane grabežljive motivske kompaktnosti, z vrhuncem v refrenu! Fantje torej vzdržujejo ustvarjalni dinamit, kar je lepa popotnica za prihodnji studijski album. Le za to skladbo pa ne odigra bobne Mark Schulman, kar namiguje znova na to, da je možakar pomagal skupini le na zadnji turneji in da ga zasedba ne misli vključiti v stalno postavo. Sicer pa so preostale skladbe znova prikrajšane za nekaj tiste magije, ki jo lahko uživamo na živih nastopih skupine. Vsekakor materialu ne gre oporekati. Odigran je brezhibno, skupina je rutinirano ujela izjemno toploto, razgibanost in dinamiko živega občutka v studiu. Vse funkcionira na moč prepričljivo in na način, ki jasno veleva, da so takšnega avtorskega oživljanja klasik sposobni le Foreigner. Kelly Hansen enkrat več opozarja, da mu je pesmarica Lou Gramma in Micka Jonesa že davno tega zlezla popolnoma v kri, kot tudi to, da gre za enega najboljših pevcev klasičnega rocka ta čas na planetu. Sindrom rezanja izhodov ostaja prisoten na večini skladb. Enega najbolj zanimivih kontrastov do akustične verzije pričara Long Long Way From Home, ki jo v ustvarjenem žmohtu izjemne Foreigner magije enkratno dopolnjuje Gimbelova raba pihal, zlasti razpihovanje cone "erogenosti" s tenor saksofonom.
Kdor pa se želi spoprijeti s pravo rockovsko podobo skupine, bo polno potešen šele s koncertnim DVDjem. Je namreč pravi obliž in kompenzacija občutku, da je skupina namerno stala kanček na zavori, ko je pristopila k oživljanju studijskih verzij (oba CDja). Kot že omenjeno. Studijske verzije so okleščene delov ustaljenih improvizacijskih akrobacij, ki polno vžigajo pri Foreigner na koncertnih odrih, moti pa tudi zatekanje k "fade out" triku. V tem oziru pravzaprav koncertni DVD rešuje to izdajo, saj ji dodaja tisto dimenzijo (z vizualizacijo vred), ki v polnosti približa konzumentu moč in pojavo današnjih Foreigner. Tu je vključitev odlične novejše baladne When It Comes To Love, ki pa le deloma sanira ignoranco do odličnega studijskega materiala z albuma "Can't Slow Down" na tem DVDju (k sreči jo blago dopolnjuje še akustična verzija In Pieces, dodana kot bonus material na DVD).
Sicer je posnetek enkraten. Ujet z najmanj štirimi kamerami. Prva v poziciji frontalno na balkonu povsem zadaj, druga na balkonu levo, tretja na balkonu desno in seveda odrska. Malenkosti vam torej ne bodo ušle. Sproščeno, z izjemno mero rutine, Kelly Hansen znova osupne z neverjetno vokalno prožnostjo. Zvočno izvedbeni perfekcionizem "par excellence", kakršnemu parira danes le malo skupin na planetu. Kdor je skupino ujel slučajno na kakem izmed Evropskih koncertov v letošnjem letu, je namesto skladb When It Comes To Love ter Blue Morning, Blue Day užival lahko v skladbah Can't Slow Down in That Was Yesterday. Torej smo imeli Evropejci boljšo set listo, kot Američani in ta DVD! Sicer pa popolnoma enaka scenografija, z igro reflektorjev in video projekcij v ozadju montiranega orjaškega monitorja, kar prinaša lep spominski dokument za slehernega oboževalca, ki je Foreigner ujel na koncertu v letošnjem letu. Brez napake. Torej vzdržuje izjemen nivo kvalitete izdanih koncertnih posnetkov "Rockin' At The Ryman" ter dodatnega koncertnega DVDja priloženega k razširjeni verziji izdaje studijskega albuma "Can't Slow Down".
Dodatek akustičnih živih verzij In Pieces ter Double Vision pred zanimivo nemško publiko v baročni dvorani lestencev prinaša na oder Foreigner v obliki kvarteta, s tremi kitarami in Kellyjem na vokalu ter pričara konzumentu še en glasbeni obraz skupine!
Po vsem tem je jasno, da Foreigner niso potrebovali prav nobene izdaje kompilacij ("No End In Sight",..) koncertnih DVDjev in koncertnih CDjev, saj je "Acoustique And More" zaobjel obraz skupine v novem tisočletju na moč optimalno. Bliže od tega pravzaprav ne gre. Izdaja je namenjena striktnim oboževalcem Foreigner. In vendar. Reč je na moč priporočljiva tudi vsem, ki se spoznavate s skupino Foreigner, saj vam predstavi moč skupine, v izštekani različici, studijsko izvedbeni, kot tudi odrski na moč optimalno! Obenem sodite v kategorijo slednjih predvsem vsi tisti, ki ne marate kompilacij in računate na to, da boste nekoč skompletirali svojo Foreigner zbirko s studijskimi albumi, ki jo bo izdaja "Acoustique & More", kot jagoda na vrhu smetane, še kako lepo popestrila. A suma sumarum, ne izgubite bistva. Gre za (do neke mere) pričakovani komercialni trik, ki pa je vreden (neobvezne) naložbe. Fantje! Spravite se končno snemat novi studijski album!

na vrh