Začetki snemanja drugega albuma "Atopic" segajo v leto 2007. Na povabilo angleških producentov (Ana Roca, Aaron Maguire in Duncan Sturrock) se fantje odpravijo v London. V Studiu SAE engineering posnamejo prvi del plošče, ki po svojem zvoku kaže na nove smernice v razvoju skupine. Udarno skladbo "Better U" v malce drugačnem slogu vizualizira režiserka Mirjam Hlastan. Istočasno se je zvrstilo tudi nekaj koncertov izven meja Slovenije (Italija, Avstrija, Hrvaška, Grčija), tako da so skladbo in videospot "Better U" predstavili tudi tujemu občinstvu. Še posebna čast je doletela skupino, ko so junija 2007 na istem odru nastopili v družbi svetovno priznanih glasbenih zvezd (Placebo, Queens of the stone age, Kaiser Chiefs) na festivalu "Radar 2007" v Zagrebu.
Leto 2008 je bilo v znamenju snemanja preostanka druge plošče, ki je potekalo v "Guga recording" studiu ob pomoči Saša Gostinčarja in v lastnem "SickBastard" studiu. Produkcijo so fantje vzeli v svoje roke in v celotni sami opravili postopek snemanja in miksanja albuma, kar pa ni ravno lahek postopek. Veliko energije in znanja je bilo potrebnega vložiti, da so dosegli zvok, kot so si ga želeli.
"Za nas je bila to super izkušnja in mislimo, da smo si s tem projektom, dokončno izoblikovali svoj zvok, ki nam ustreza in je hkrati bistveno nadgrajen od prvega albuma "Juice!".
Atopic vsebuje 12 avtorskih pesmi in predelavo "Like a prayer" od kraljice popa - Madonne. "Predelave smo se lotili na malce drugačen način, tako da smo od originala vzeli le besedilo in melodijo vokala, vse ostalo smo predelali po svoje. Ker je bil odziv publike na koncertih odličen, smo se odločili, da zadevo tudi posnamemo. Kontaktirali smo Madonninega založnika, ki je bil navdušen nad našo izvedbo, ter takoj dobili tudi dovoljenje, da lahko uvrstimo komad na naš album, pri tem pa bodo tudi oni komad uvrstili na kompilacijo priredb, ki je namenjena predvsem azijskemu trgu (Japonska in Koreja)".
Po udarnem singlu "Better U" ter čutni baladi "Gola" prihaja na radijske in televizijske postaje igrivi "Cheduli". Aranžma je živahno popestril trobentač Luka Ipavec, ki je tudi član Magnificovega spremljevalnega benda Turbolenzta. Družbeno-kritična sporočilnost in parodija na hiter življenjski tempo, ki ga živimo, a obenem si ga krojimo sami, je na svojevrsten, inovativen način prikazana v videospotu, katerega sta s fotoaparatom in z maratonskim premikanjem ogromne količine otroških igralnih kock ustvarila mlada ambiciozneža Luka Štigl in Gašper Kovač.
Plošča je izdana pri založbi "Sedwex" in je v trgovinah na voljo od novembra dalje.
.

na vrh