Devetdeseta leta so pomenila vzpostavitev nove geo politične realnosti. Padel je berlinski zid, izza ostankov nekdanje razmejitvene črte med vzhodom in zahodom pa se je leta 1995 vkoreninila skupina
Beatsteaks , ki so v matični Nemčiji začeli kocertirati ter obredli množico manjših koncertov na raznih festivalih hrane, poleti istega leta pa so kitarist in pevec Arnim Teutoburg-Weiss, kitarski tandem Bernd Kurtzke - Peter Baumann, basist Torsten Scholz ter bobnar Thomas Götz posneli svoj studijski prvenec Beatsteaks – die Erste, tisoč kopij pa je pošlo praktično v hipu. Je bila to vizija ali čista sreča? Čeprav so bili takrat še srednješolci, so si drznili slediti svojim glasbenim sanjam ter se vztrajno prijavljali na območna tekmovanja glasbenih talentov, že leto po ustanovitvi pa so si tako priborili prestižni nastop pred velikim berlinskim koncertom skupine, ki je za kratek čas ponovno vstala od mrtvih- punkovskih legend Sex Pistols. To je bil njihov šele deseti koncert. Beatsteaks so dokazali, da so zmožni uspešno prestati test časa. Leta 1999 so izdali prvi album, v samozaložbi izdani album Launched, s katerim so pritegnili pozornost legendarne založbe Epitaph Records (bolj zveneča imena s te založbe so Bad Religion, Rancid, NOFX ter Lagwagon). Izkoristili so zlati trenutek ponovnega vzpona punka. Irokeze so zamenjale manj vpadljive pričeske in punk je iz subkulturnega šoka postal globalno sprejemljiv fenomen, tako so bila za marsikoga, pa tudi za berlinske mladce devedeseta v znamenju nenehnega koncertiranja ter studijskega dela. Po prvem dolgometražnem studijskem prvencu, albumu 48/49, so do danes nanizali še štiri albume, ki vam servirajo sproščeni purizem čiste zabave in malo morje melodij, ki se vam povsem naravno vjedkajo v podzavest. Postanete lahko odvisni in ta odvisnost je tokrat ena izmed bolj priporočljivih in najmanj škodljivih, saj so stranski učinki le pozitivni pretok mentalne energije ter subtilno zapadanje v stanje koncertne zamaknjenosti. Tej recepturi sledi tudi zadnja plošča Limbo Messiah, ki so jo izdali letos, izšla pa je za založbo Warner Music Group, s katero so lani podpisali tudi novo pogodbo. Nova založba pa ne pomeni mehčanja starih smernic, saj ostajajo fantje prekleto zvesti svojemu poslanstvu in se niso izneverili imperativu kvalitete. Tudi v živo ni zaznati staranja, saj so vsem izzivom navkljub še vedno čili ter vedno bolj odrsko atraktivni. Atraktivni v smislu iskrene brezkompromisnosti, trde etike protestanskega garaštva, verizma zvoka in podobe in še bi lahko naštevali. Besede so lahko le prazen skupek floskul. Koncertno energijo skupine Beatsteaks ste lahko preverjali že na lanskoletnem nastopu na Trnfestu, vkolikor pa ste jih zamudili takrat, ste vljudno vabljeni na Metelkovo. Zato, da opustite vse dvome v povedano. Zato, da ste deležni enega najboljših koncertov v vašem življenju.
BEATSTEAKS so:
Arnim Teutoburg-Weiss – vokal, kitara
Bernd Kurtzke – kitara
Peter Baumann – kitara
Thomas Götz – bobni
Torsten Scholz – bas
DISKOGRAFIJA:
Albumi:
EP-ji
- 1998: 6-11-98 Knaack, 6 November; vstopnica za koncert "Knaack" (Berlin). The EP (Vinyl) / limited.
- 2002: Wohnzimmer-EP, 21 December; limited, za vstop v "Columbiahalle" (Berlin).
- 2007: Demons Galore. 5 October; 10" vinil in CD.
Singli:
- 2002: Summer
- 2002: Let Me In
- 2004: Hand In Hand
- 2004: I Don't Care As Long As You Sing
- 2004: Hello Joe
- 2004: Loyal To None (Limited Vinyl-Single)
- 2007: .jane became insane
- 2007: .cut off the top
- 2007: .demons galore
DVD-ji
- 2004: Beatsteaks Live (Bonus-DVD, Limited Edition Smack Smash )
- 2005: B-Seite
- 2007: .demons galore (Bonus-DVD, Limited Edition .limbo messiah )
Zbral in uredi: Sandi Sadar